login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

site evalueren

Offline kickasgamer - 11/07/2008 16:23 (laatste wijziging 11/07/2008 16:37)
Avatar van kickasgamerPHP ver gevorderde ik zoek een soort van site dat doet wat de W3 validator doet, maar die ook controleert op de meta tags van de site, die keek als het wel in elke browser goed werd weergeven, de laadtijd met iedere verbindings snelheid, hoeveel images, table tags,... op die pagina enz

vroeger gebruikte ik de site www.webxact.com maar die bestaan jammer genoeg niet meer 

dus ik hoop dat iemand mij een soort gelijke site kan geven

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 11/07/2008 17:45
Avatar van Martijn Crew PHP e firebug addon voor firefox kan dat iig het meeste
Offline kickasgamer - 11/07/2008 18:15
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja, ik heb het liefst een website ofzo, aangezien ik geen FF gebruik 
Offline Martijn - 11/07/2008 18:23
Avatar van Martijn Crew PHP in website vorm ken ik het niet.

en waarom heb je geen firefox? (:o²)³
Offline kickasgamer - 11/07/2008 18:30
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja FF staat wel op men pc boven maar die gebruik ik enkel in noodgevallen IE werkt altijd goed voor mij dus wrm zou ik veranderen 
Offline Gerard - 11/07/2008 20:14
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dan benchmark je toch gewoon alleen maar met Firefox, gebruik je IE voor de rest.
Offline MothZone - 11/07/2008 23:06
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Ik gebruik ook geen firefox.
Maar zoals Proximus al zei kan je hem nog altijd installeren voor die paar keer dat je iets zoals firebug nodig hebt.
Wat ook handig kan zijn is de Webdeveloper toolbar, het knopje 'tools'.
Daarin staan ook een hele boel validators zoals html, css, links, feeds,...
Gelukkig bestaat die wél voor mijn browser (SeaMonkey) en moet k daarvoor niet FF openen.
Offline JBke - 12/07/2008 09:22
Avatar van JBke PHP gevorderde Als ontwikkelaar is FF een must, ik begin eerst steeds elk project in FF en pas daarna zowel layout als functionaliteit (dit dan vooral de javascript) aan nadat alles goed en wel werkt in FF.

Een site ken ik niet direct. Ik werk over het algemeen privaat op mijn mac met de standaard safari maar gebruik dus wel FF om te ontwikkelen voor de handige plug ins.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.405s