login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mensen werven voor mn spel

Offline Martijn - 09/06/2008 19:19 (laatste wijziging 09/06/2008 19:24)
Avatar van MartijnCrew PHP Ik ben al een ruime tijd bezig met mn online spel, en het is nu toch wel echt nodig dat er mensen gaan komen wil ik verder kunnen met commentaar etc. Nou is het probleem een beetje, ik zou niet weten waar ik moet beginnen.
Ik had een groepje mensen uit mn msn, maar 1 of andere knuppel vond het grappig om 15mensen af te maken, die vervolgens niet meer online kwamen -_-

De link is een subdomein van een vriend van me, een echt domein komt er denk binnekort aan...
Het is dus een textbased piraten spel, in alpha versie.... (ik zal de link niet posten)

edit: uiteraard zijn algemene sites oid ook goed, voor als iemand anders ook graag wat mensen wilt hebben

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 09/06/2008 19:22
Avatar van Martijn Crew PHP misschien hebben jullie suggesties? Kan toch zijn dat iemand anders dit probleem had, en een leuke oplossing heeft gevonden
Offline Wim - 09/06/2008 19:23
Avatar van Wim Crew algemeen ik zou 20000000 affishes laten drukken en over BE en NL verspreiden 
Offline Martijn - 09/06/2008 19:23
Avatar van Martijn Crew PHP is een optie. Maar zoveel geld heb ik niet.
Offline wes - 09/06/2008 19:32 (laatste wijziging 09/06/2008 19:33)
Avatar van wes PHP interesse Laat mensen/vrienden het doorverspreiden dat je game zo gaaf is enzo , zet je link hier in de showcase (zoals sandernerd al zei ), ehm.. begin partnerschappen, dus dat je op sommige sites ziet van: partners: jouw spel..

Probeer ergens voor een laag prijsje (of gratis) te adverteren, laat je spelsite indexeren door google...
Offline jvs - 09/06/2008 22:32 (laatste wijziging 09/06/2008 22:32)
Avatar van jvs HTML beginner je zal er voor moeten zorgen, zoals hierboven ook al wel vermeld is, dat je veel links hebt die naar jou website verwijzen. Hierdoor zal je website hoger komen te staan in de google pagerank (er zijn nog wel een aantal andere factoren die meetellen maar dit is toch zeer belangrijk). Let wel, de links komen het best van relevante website, dus websites die op de één of andere manier 'in dezeflde lijn liggen' als die van jou. Zorg ook voor een nette code en urls. Zoek misschien wat info op over SEO zodat je meer te weten komt over hoe een site beter te laten scoren in zoekmachines.
Offline Martijn - 09/06/2008 22:55
Avatar van Martijn Crew PHP op het moment zit ik nog op een subdomein, en ik ga dus niet nu overal mn link zettten maar het is zeker een toekomstplan
Offline jvs - 09/06/2008 22:59 (laatste wijziging 09/06/2008 22:59)
Avatar van jvs HTML beginner Ja het is natuurlijk wel vrij belangrijk dat je een vast domein hebt en dat dit domein liefst altijd hetzelfde blijft. Google vertrouwd trouwens meer op site's die langer online zijn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.21s