Crew algemeen |
|
coolcoke schreef: Man jonge, echt je kan zagen en zaaagen...
En sorry maar ik ben het totaal ONEENS met jou..
Je komt nu in een keer uit de boom met 'argumenten'
Maar zelf zien we je amper..
Euhm ik zit hier als een van de eerste leden op dit forum (132ste lidje)
En heb hier nog noooit klachten ontvangen of gelezen over dit forum !
En nu kom jij als piet uit de broek hier binnen gevallen en je begint..
Sorry je bent fout bezig dan !
als het op mij bedoeld zou zijn -geen idee-
wimmarien schreef: Momenteel zit ik ong 1x/week op dit forum ('s avonds af en toe), soms meer, soms minder. Vroeger was het een paar x per dag...
Zelf ben ik btw lid nr 98 en ik was reeds aanwezig bij Sima V1
Proximus schreef: Wanneer ik zin heb om iets lekker voor te kauwen dan spuug ik nog wel eens een scriptje uit hier en daar, maar de ellenlange replies die sommige van mij nog wel kennen, die heb je al een tijdje niet meer gezien.
En die hebben me zeker al wel geholpen
marten schreef: En wat is in jullie ogen een beginner?
In mijn ogen is een beginner iemand dat om te beginnen interesse heeft om de taal te leren, en hier ook tijd voor wil vrij maken. Iemand dat gewoon naar een forum gaat en post "ik ben nieuw met php, wie kan mij een gastenboek maken" noem ik dus geen beginner, dat is gewoon een nul.
Wanneer iemand "beginner af" is, tsja, da's onbepaald lijkt me. Mensen die dag en nacht met php bezig zijn zullen mij waarschijnlijk ook nog steeds een beginner noemen, terwijl anderen misschien het tegendeel beweren.
Het belangrijkste aan beginners is imo dat ze zelf moeite doen om de taal te leren, en natuurlijk kunnen ze een simpele vraag stellen. Zo lang ze moeite doen zijn ze welkom iig. Als ze naar hier komen met het idee dat iedereen hier voor elkaar scripts maakt, bye! |