login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google penalty mijn website?

Offline Olympischdav - 28/05/2008 18:54
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

Mijn website is niet meer te vinden op kywords waar hij eerst wel op te vindn was. www . deolympische-spelen . nl

b.v op Olympische Spelen (google) stond ik onder pagina 3.

olympische spelen problemen stond ik nummer 1
olympische spelen accomodaties stond ik pagina 1

Nergens meer te vinden. Ik hb niks illegaals gedaan om hoger in de rankings te komen. Hoe kan dit!

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 28/05/2008 18:56
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Er komen ook andere websites bij en die worden ook in de rankings gezet. Dat verschuift constant, dus het kan zijn dat die verschuivingen ervoor hebben gezorgd dat je verder staat dan daarvoor...
Offline Olympischdav - 28/05/2008 18:58
Avatar van Olympischdav Nieuw lid ik sta al ongeveer 2 weken rond pagain 3-4 op "olympische spelen" nu sta ik niet op de 1e 15 pagina's en daarnaast is niet 1 pagina te vinden op keywords waar ik eerst pagina 1 stond
Offline Godlord - 28/05/2008 19:01
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ik gebruik zelf Google Webmaster Tools. Daar staat heel veel informatie over je site in de Google rankings. Voor het geval je het nog niet gebruikte .

M.v.g. Godlord.
Offline Olympischdav - 28/05/2008 19:03
Avatar van Olympischdav Nieuw lid daar staan nog de goede ranks in . tot half 6 ben ik nog gevonden op google en nu is ineens alles weg
Offline Ibrahim - 28/05/2008 19:08
Avatar van Ibrahim PHP expert Misschien is het beter als je Google zelf contacteert ? Die weten het denk ik beter dan wij.
Offline Olympischdav - 28/05/2008 19:37
Avatar van Olympischdav Nieuw lid zij antwoorden niet. Ik vraag het hier omdat de meeste leden meer verstand van deze dingen hebben , misschien kunnen zij zien of ik iets fout doe of iets dergelijks
Offline Pieter - 29/05/2008 08:37
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Eum, je staat nog steeds in google hoor:
http://www.goog...n&meta=
Offline Ibrahim - 29/05/2008 08:39
Avatar van Ibrahim PHP expert Aangezien de olympische spelen nadert/bezig is (geen idee:p) is het meer dan logisch dat je van de nummer een wordt afgegooid. Hoeveel websites bestaan er wel niet over de olympische spelen 
Offline Martijn - 29/05/2008 10:36
Avatar van Martijn Crew PHP ik wou ook google, maar ze doen niet sit es waar je op moet inloggen =/
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s