login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vraag Google beleid

Offline Olympischdav - 17/05/2008 18:41
Avatar van OlympischdavNieuw lid Hallo,

Misschien kennen jullie DutchLeader, net als klikjerijk etc sturen zijn met credits bezoekers naar je site. Ik mailde de makers of zij speciale middelen of iets dergelijks hebben om ervoor te zorgen dat gebruikers geen google penalty kunnen krijgen (dwz b.v. uit de index of 20 pagina's omlaag door tevaak zelfde anchortekst)

Dit was het antwoord:

Beste David, Je website wordt niet uit de index van Google gegooid doordat je verkeer via DutchLeader krijgt. Indien je Google Adsense gebruikt kan het wel zijn dat Google niet toestaat dat je enkel verkeer via autohitters als DutchLeader krijgt. Je mag dan Google Adsense niet gebruiken helaas.
Mvg,
Christian

Ik ben er toch nog niet helemaal zeker van. Kunnen jullie hier commentaar opgeven/uitleg geven etc?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline stienoco - 17/05/2008 18:49
Avatar van stienoco Onbekend Ow, ik wist niet dat dat niet mocht van Google Adsense (moet ik mee oppassen)
Offline Olympischdav - 17/05/2008 19:32
Avatar van Olympischdav Nieuw lid ja maar het gaat me niet om adsense, dat gebruik ik niet, meer omdat ik niet wil dat als ik het gebruik google me een penalty geeft en me bv uit de index gooit. ik heb met hard werken al een aardige positie bereikt en die wil ik niet kwijt. weten jullie iets van teveel bezoekers van dezelfde locatie? dus NIET over adsense
Offline Ibrahim - 17/05/2008 20:42
Avatar van Ibrahim PHP expert Dat zou toch niets mogen uitmaken, dat betekent alleen dat je dezelfde doelgroep hebt 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s