Als je sima wil afsluiten dmv alt + F4, dan krijg je het mooie zoekscherm. Is al sinds deze introduceert is. Ik heb er ook al vaker een conflict mee gehad
Het is een fout in de firefox onder windows blijkbaar. Ik zal de shortcut dan ook uitschakelen voor degene die met windows werken en firefox gebruiken.
Lol als je in ie7 meerdere tabbladen opent.
En dan bij sitemasters op alt+f4 drukt krijg je een melding of je de tabbladen wilt afsluiten.
Als je dan op cancel druk of anuleren krijg je ook het zoekscherm.
dus het is niet alleen bij firefox maar ook dus bij ie7 onder Windows Vista (Ultimate)
bij mij hetzelfde als hierboven.. maar dan IE7 op XP.. hij sluit gewoon af, tenzij je 2 tabbladen open hebt staan.. en dan annuleren doet, dan doet ie wel de zoekfunctie.. vaaagggg
Smeerlappen! lijkt me geen scheldwoord, vooral voor mensen die het topic gelezen hebben en de achteraan gezien hebben snappen dat het met een vriendelijke noot bedoeld is en vooral niet beledigend.
De titel van het topic beschrijft waarover het gaat dus daar kan je al niets over zeggen. Het gaat om een smerige ( LEES DIT SARCASTISCH ) zet om gebruikers op sitemasters te houden.
Boeit me niet echt wat ts hier aanhaalt, maar wel topic titel
[..quote..]
Je kunt die topictitel natuurlijk ook met de knipoog nemen die er overduidelijk aan vast zit ;)
[ontopic]
Same here, Firefox blijft gewoon aan staan. IE7 en IE8 vertonen inderdaad ook hier het bovenstaande gedrag.. Beetje vreemd, maar ik stoor me er eerlijk gezegd niet aan hoor
Boeit me niet echt wat ts hier aanhaalt, maar wel topic titel
[..quote..]
Als je toch regels aan het lezen ben vraag ik me af waarom je dan alsnog het bericht hebt geplaatst. Zo zinvol vondt ik hem niet. Maar een reactie om witte voetjes te halen bij de admins ofzow
Regels 7.4 schreef:
plaats een reactie als je denkt een zinvolle bijdrage te kunnen leveren aan de discussie
back on-topic
Ik krijg echter wel een javascript error als ik wil zoeken via de site:
Citaat:
Kan de focus niet verplaatsen naar het besturingselement omdat het element niet zichtbaar is, niet ingeschakeld of een type dat geen focus accepteert
Bij FireFox is het een beetje anders dan jullie hebben gemerkt:
Als je meerdere tabbladen open hebt dan sluit hij Sima gwn, maar als je alleen Sima opent hebt staan, geeft hij het zoekvenster