login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Marketing (Opgelost)

Offline Pellens - 24/04/2008 16:45
Avatar van PellensPHP interesse Is er iemand die een media-opleiding gedaan heeft of dergelijke, waarin hij internet-marketing gehad heeft?

Ik ben namelijk op zoek naar een internet-marketing onderwerp waarover ik een presentatie/paper kan maken...

Weet je enkele boeiende onderwerpen , let me know them!

Alvast bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nvleeuwen88 - 24/04/2008 16:46
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse als ik het woord internet-marketing hoor dan denk ik al snel aan SEO misschien is dat een onderwerp?
Offline Pieter - 24/04/2008 16:50
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik lees momenteel het boek "101 marketingtips voor ondernemers" van Peter Desmyttere. Er wordt vaak verwezen naar marketing betreffende het www.
Zoals nvleeuwen88 aanhaalt, SEO zal er zeker in aan bod komen.
Het boek moet je misschien maar eens ontlenen, het is een boek die vlot leest en echt wel interessant is. 
Offline Pellens - 24/04/2008 17:01
Avatar van Pellens PHP interesse Ja onderwerp is iets dat zelfs niet meer als origineel genomen wordt door onze school... Ik zou opvallender uit de hoek moeten komen...

Over SEO heb ik ook al heel wat geleerd, en heb ik zelfs ook enkele vragen die ik later ga stellen op het forum  

Nog iemand andere ideeën?
Alvast bedankt @ pieterc en nvleeuwen88!
Offline nvleeuwen88 - 24/04/2008 17:19
Avatar van nvleeuwen88 HTML interesse misschien iets van adwords wat ook weer met marketing te maken heeft.
Offline Pellens - 24/04/2008 17:29
Avatar van Pellens PHP interesse Adsense is het geworden!
Thnx
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s