login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Port 80

Offline larssy1 - 22/04/2008 20:22
Avatar van larssy1MySQL beginner Hoi mensen 

Ik ben bezig met een eigen private server op te zetten.. nu doet hij het opzich verders helemaal toppie.. alleen het grootste probleem..

Me poort 80 wilt niet open >.<

Ik heb al op mijn router dit ingestelt:
http://img387.i...inghy8.jpg

Maar als ik dan kijk op Http://canyouseeme.org en dan typ ik bij port 80 zin.. staat er Connection time out.

Ik hoop dat jullie me met dit kunnen helpen.

Mvg
Larssy1 

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline larssy1 - 22/04/2008 20:49 (laatste wijziging 22/04/2008 20:50)
Avatar van larssy1 MySQL beginner OS? btw.. als je wilt zou je ook wel even op me computer mogen komen.. als je me hier echt mee kan helpen via Teamviewer
Offline Sitebase - 23/04/2008 09:02
Avatar van Sitebase PHP expert Is je internet provider telenet? Want deze blokkeren standaard poort 80. Als dat zo is kan je beter poort 8080 ofzo gebruiken.
Offline Kr4nKz1n - 23/04/2008 09:06
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend OS... Operating System... Besturingssysteem...
Offline Rik - 23/04/2008 09:27
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Dit moet met port triggering en niet met port range forwarding. In ieder geval, zo kreeg ik het werkend! Als ik jou was zou ik het eerst eens op DMZ proberen. Dan zet je router alle poorten open. Als hij het dan nog niet doet weet je in ieder geval dat het probleem niet in je router ligt.

Ik zie dat je een linksys wrt54gl router hebt. Het is handig om die te flashen naar de veel luxere ddwrt firmware. Dat heb ik zelf ook gedaan en daardoor is hij echt veel uitgebreider en sneller geworden met beter bereik via draadloos.
Offline larssy1 - 23/04/2008 09:42
Avatar van larssy1 MySQL beginner  
WMP schreef:
Is je internet provider telenet? Want deze blokkeren standaard poort 80. Als dat zo is kan je beter poort 8080 ofzo gebruiken.

Nope ik heb Orange / Wanadoo

Boukefalos schreef:
Dit moet met port triggering en niet met port range forwarding. In ieder geval, zo kreeg ik het werkend! Als ik jou was zou ik het eerst eens op DMZ proberen. Dan zet je router alle poorten open. Als hij het dan nog niet doet weet je in ieder geval dat het probleem niet in je router ligt.

Ik zie dat je een linksys wrt54gl router hebt. Het is handig om die te flashen naar de veel luxere ddwrt firmware. Dat heb ik zelf ook gedaan en daardoor is hij echt veel uitgebreider en sneller geworden met beter bereik via draadloos.

zou je misschien een screen kunnen geven hoe ik het dan zou moeten invoeren?

Offline Rik - 23/04/2008 17:58
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Hier is een voorbeeld van hoe je in jouw router Apache moet instellen. Voor alle programma's is de methode hetzelfde, het gaat alleen om andere namen en poorten. 

Voor dat flashen moet ik dan even diezelfde tutorial zoeken die ik ook had gebruikt, want je moet er wel een beetje mee oppassen voordat je je router sloopt.  
Offline larssy1 - 24/04/2008 19:32
Avatar van larssy1 MySQL beginner Nope, doet niet 
Offline Flex1986 - 24/04/2008 19:43
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Moet je de naam niet invullen dat is bij mijn linksys modem namelijk verplicht. En als je achter een livebox werkt dan moet je er rekening meehouden dat daar ook een firewall in zit. Misschien blokkeert die wel het gebeuren.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s