login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Frameworks..

Offline WimJ - 30/03/2008 12:39
Avatar van WimJGrafische gevorderde Beste Leden,

Kan ik eingelijk met een Ajax Framework EN een Javascript Framework op 1 server werken ?

Want ik heb Prototype JS en Acculo US nodig voor iets, maar ik wil voor mijn AJAX Spry van Adobe gaan gebruiken kijk even onderstaande link.

Spry Ajax Framework

Laat me even weten of dit mogelijk is, en ook als er mensen zijn die ervaring hebben met Spry Framework, mogen hun mening ook even geven.  

Bedankt alvast !

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sitebase - 30/03/2008 12:52
Avatar van Sitebase PHP expert Volgens mij gaat dit. Ik zie geen enkele reden waarom dit niet zo zou zijn.
Offline Ibrahim - 31/03/2008 06:11 (laatste wijziging 31/03/2008 06:18)
Avatar van Ibrahim PHP expert eeeh, AJAX is gewoon JavaScript hoor...

edit:

Ah, ik snap al wat je bedoelt. Je wil twee soorten Frameworks gebruiken. Dit kan wel, maar je moet wel goed opletten dat in de frameworks niet dezelfde soorten functies voorkomen.

In FF zal hij gewoon de functies overschrijven, maar in IE heb ik geleerd dat hij gewoon weigert te werken.

Gewoon de documentatie van Spry naast documentatie van scriptaculous neerzetten.

Maar, scriptaculous heeft al de nodige AJAX functionaliteit. Wat maakt Spry zo bijzonder dat je speciaal voor AJAX die framework nodig hebt ?

Ik raad je echt aan scriptaculous gewoon te gebruiken. Zoals je wel weet zal Spry geen valide pagina's opleveren (met hun spry:functie syntax).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s