ontopic: Fenrir, heb je geen hobbies ofzo? Je kan ook handige dingen proberen te maken, zoals een superuitgebreide rekenmachine. Of probeer een virtuele TI na te maken. dat zou pas een uitdaging zijn!
Een virtuele ti?
Droom verder!
Hoe ga jij nu grafieken beginnen te maken door functievoorschriften in php?:s
En dan zijn er nog enkele onmogelijke dingen...
ik heb maar een probleem, ik heb dus een member-systeem, dat ik zwaar wil uitbreiden, maar ik kan nooit vinden hoe ik de naam van de persoon moet uithalen ik namelijk nog maar een n00b
ik heb een msnchat op me pc staan alleen moet nu nog aan een msn chatserver komen en dan heb ik een msnchat eerst had ik zoon server als ik hem nou nog had konden we hem gebruiken.
een systeem dat het menu van het forum hier bekijkt, en dat dan een email naar me stuurt als er nieuwe zijn (het ingebouwde systeem werkt niet bij mij )
EJ als je toch geen idee heb maak dan een website over 'opensoure in het bedrijfsleven' als je klaar ben hoor ik het wel. Mag ik dan je source gebruiken?
eej jah gewoon een site over vanalles ook met website's maken erbij en toturials over vanalles en nog wat.
ik wil wel meehelpen"
mss, ik weet niet zeker of ik het wel online zet...
wat kun je qua php?
mss een voorbeeld?
fenrir ik kan beetje de basis
en ik heb nog niet echt een site maar heb er wel een stuk of 10 gemaakt maar ik kreeg geen bezoekers dus heb ze offline gegooid