login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

RE: Webserver... (Opgelost)

Offline Wyatt - 14/02/2008 18:10
Avatar van WyattLid Eerst mijn excuus... ik had in mijn vorige topic op 'Opgelost' gedrukt.. Daarmee dat ik ff een nieuwe heb gestart.

Alles is geinstalleerd, (Apache, PHP en MySQL) alleen krijg ik tijdens het starten van Apache deze foutmelding: Kan entrypoint van procedure mysql_get_character_set_info niet vinden in DLL-bestand LIBMYSQL.dll en eens ik op OK druk, start Apache.. Maar wat wilt die foutmelding zeggen?

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 14/02/2008 18:12
Avatar van marten Beheerder Windows of Linux?
Offline GTW - 14/02/2008 18:12

PHP gevorderde
een .dll bestand, dus ik neem aan windows...;) heb je mysql goed geinstalleerd?
Offline Wyatt - 14/02/2008 18:23 (laatste wijziging 14/02/2008 18:25)
Avatar van Wyatt Lid Ja, sorry voor de informatie die ik wegliet..

Ik draai onder Windows XP Pro SP2

Ik heb MySQL correct geinstalleerd zoals in de tut die op deze website staan.. Maar nu zit ik met een probleem.. Ik kwam op Google een forum tegen waarop ze zegden dat er 2 verschillende versies van LIBMYSQL.dll bestaan. In de map PHP bevind zich er eentje, en in de map MySQL. En één van de twee zou een slechte bestand zijn, en de juiste zou ik in mijn Windows dir moeten zetten.
Maar welke het juiste bestand is, stond er niet bij vermeld. Dus nu is het aan mij (of aan ons) om het juiste bestand te raden 

Het ene LIBMYSQL.dll is 1.13MB en de andere 1.94MB
Offline Bart - 14/02/2008 18:23
Avatar van Bart PHP expert Even een nieuwe LIBMYSQL.DLL downloaden en replacen. Probeer dat eens.
Offline Wyatt - 14/02/2008 18:31
Avatar van Wyatt Lid Oke, dit heb ik gedaan.. Ik heb vanop de MySQL website het LIBMYSQL.dll gedownload en in alle mappen geplakt, waar dit bestand zich bevond.. Dit hielp nog niet .. Nu kwam ik LIBMYSQL.dll ook tegen op de website van PHP.. ik heb deze gedownload en overal geplakt waar het nodig was.. En nu werkt alles werkt naar wens.. (Dus het bestand LIBMYSQL.dll vanuit de map PHP, 1.94MB is de juiste)

Ik wil dan ook even voor de mensen die in de toekomt problemen hebben met LIBMYSQL.dll die ze vanuit MySQL gebruiken, gebruik de LIBMYSQL.dll die in de PHP map zit!

Nu is het probleem opgelost!

Bedankt iedereen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s