login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Optimaliseren bereik nieuwsbrief

Offline webbiexl - 12/02/2008 17:24
Avatar van webbiexlPHP interesse Hey, ik heb ff een vraagje aan de (mail)experts mbt nieuwsbrieven.

Ik wilde even weten of er mensen zijn die mij kunnen vertellen waar ik informatie/tutorials kan vinden over het optimaliseren van het bereik van een nieuwsbrief.

Het gaat erom dat ik een nieuwsbrief langs de spamfilter kan versturen rechtstreeks naar de inbox, zodat hij altijd aankomt.

Ik kan verder niet te veel in detail treden maar heb jij hier verstand van, vraag ik je even contact met mij op te nemen.

bij voorbaad dank

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 12/02/2008 17:37
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Als de oplossing niet openbaar mag zijn, moet je vraag in Samenwerken worden gesteld.
Het forum is een plek waar je een vraag neergooit waar je zelf niet uitkomt (en erbij zet wat je al hebt geprobeerd) en waar vervolgens leden kunnen helpen zoeken naar een oplossing.
Offline kilian - 12/02/2008 18:12
Avatar van kilian Lid Waarom moet dit? Het lijkt me dat je spammails wilt versturen die altijd aankomen. Als mensen een spamfilter gebruiken is dat hun zaak en verantwoordelijkheid om de spamfolder regelmatig na te kijken. Goede spamfilters verwijderen zelde onbedoelde mails.

Moest ik me vergissen zou het handig zijn om te horen waar je dit voor wilt gebruiken, en alvast mijn excuses dan.
Offline timmie_loots - 12/02/2008 18:22 (laatste wijziging 12/02/2008 18:44)
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde
Citaat:
Het gaat erom dat ik een nieuwsbrief langs de spamfilter kan versturen rechtstreeks naar de inbox, zodat hij altijd aankomt.

http://images.fok.nl/s/emo.gif

EDIT:

Mijn punt is natuurlijk dat het absoluut onmogelijk is en bovendien oerstom is om te vragen. Een beetje beredeneren moet je toch van iedereen kunnen verwachten.
Offline Koen - 12/02/2008 18:29
timmie_loots schreef:

Daar heeft hij veel aan.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.163s