login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ringtonio Status

Offline larssy1 - 19/12/2007 22:09
Avatar van larssy1MySQL beginner Hoi Mensen,

zoals ik al eerder had vermeld, heb ik een crime geopent, en ben nu opzoek naar een goeie belservice.

Ik heb er even met een de kennis gepraat die hier de computer vaak komt maken, en we hebben samen even gesurfd op het web, naar mogelijke slechte reacties en of dat bedrijf ook wettelijk was.

We hebben op kvk dat het bedrijf wel bestond, en nog niet echt slechte reacties gezien.

Tot nu toe is het dus wel een redelijk bedrijf.

Maar nu heeft mij toch nog even aangeraden om nog even aan mensen te vragen wat zij nou precies van Ringtonio.nl vonden kwa diensten etc. En hun mogenlijke ervaringen.

Dus zouden jullie hier alsjeblieft jullie ervaringen met ringtonio.nl willen plaatsen als jullie dit gebruiken of gebruikt hebben?

Natuurlijk zijn slechte als positiefe reacties welkom.. but stay on topic please ;)

Mvg
Larssy1

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 20/12/2007 00:19
Avatar van Wim Crew algemeen positieve: ze bieden je de dienst gratis aan
negatieve: ze houden er een percentage van. Als een sms'je bvb 75cent aan de gebruik kost, krijg je zelf 50cent (prijzen zijn verzonnen)

Maar dat negatieve is uiteindelijk logisch, ze moeten winst kunnen maken om blijven te bestaan...
Offline larssy1 - 20/12/2007 12:31
Avatar van larssy1 MySQL beginner Ja inderdaad.. Ze maken niet zo'n gratis bellijn, en zo'n grote service als ze er zelf niks aan overhouden..

Maar goed, dat percentage dat eht bedrijf krijgt is bij elke het zelfde..
Offline gothmog - 20/12/2007 15:54
Avatar van gothmog Lid Ikzelf gebruik mobilemoney.com, zelfde alleen groter aanbod en erg goede service (tussen affiliate (ik) en hun). Ook luisteren ze graag naar ideëen van ons en passen die toe.
Offline timo - 20/12/2007 16:45
Avatar van timo PHP ver gevorderde er is geen enkele provider die je die volle 75 cent van jou voorbeeld geeft, het kost sowieso geld voordat het bij ze is (telefoonkosten), en ze houden natuurlijk zelf ook wat voor de nodige winst;-)
Offline gothmog - 20/12/2007 17:27
Avatar van gothmog Lid Ik denk dat die zelf zo'n nummer hebben gekocht. En dus eigenlijk alles als winst houden. Dat nummer kost misschien enkele 100'en euro's per maand.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s