login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google schommelt extreem

Offline bertenz - 13/12/2007 21:45 (laatste wijziging 13/12/2007 22:28)
Avatar van bertenzHTML beginner Hallo allemaal,

Ik heb een website voor iemand gemaakt en die zou hij graag hoog genoteerd willen zien bij Google. Het was een tijdje ook best aardig. Een paar weken geleden besloot ik om mod_rewrite toe te passen om google-vriendelijke URL's te maken. Dit resulteerde eerst in een plaatst op pagina 10, daarna stond de website ineens op nummer 1 en daarna stond het bovenaan op pagina 2. Op dit moment is de website zelfs niet op de pagina's 1 t/m 35 te vinden  . Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de ranking van Google zo extreem schommelt ? Overigens blijven de meeste andere (bekende) websites min of meer op dezelfde posities staan ....

Edit: Nu staat de website onderaan op pagina 1. Ik hoop echt dat iemand weet hoe dit kan ...

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SilVeX - 13/12/2007 23:42
Avatar van SilVeX HTML beginner Gebruik je wel steeds hetzelfde zoekwoord?

En verder kan het echt aan tientallen dingen liggen. . .

key-word density
Gekopierde teksten
etc. etc.

Hierover valt nooit iets 100% te oordelen omdat google zijn zoek-spider manieren niet vrijgeeft. Maar volgens velen is het wel kenmerkend dat als je een pagina hebt bewerkt en dit niet hebt doorgegeven aan de spider om het zo maar te zeggen. Dat hij dan gewoon een soort van random positie kiest omdat hij jou pagina nog niet heeft verwerkt. Het kan dus zijn dat je de pagina's aan mod_rewrite hebt veranderd en nu kan het dus zo zijn dat het een tijdje duurt voordat je een stabiele positie hebt gekregen
Offline Stijn - 14/12/2007 00:25
Avatar van Stijn PHP expert 1) Hou je site actief
2) Er kunnen al reeds nieuwere sites/pagina's zijn die beter passen bij dat zoekwoord.
3) Wat zegt de google statics zelf?
Offline bertenz - 14/12/2007 13:25
Avatar van bertenz HTML beginner Ik gebruik telkens dezelfde zoekwoorden.
De website wordt zelden gewijzigd en deze wijzigingen zijn meestal ook klein. Maar ik moet dus eigenlijk gewoon een tijdje wachten totdat de ranking stabiel wordt of niet ?
Wat is Google Statics eigenlijk ?
Overigens allebei bedankt voor jullie antwoorden.
Offline vinTage - 14/12/2007 13:36 (laatste wijziging 14/12/2007 13:40)
Avatar van vinTage Nieuw lid Hij bedoeld wss analytics (denk ik)
Of anders dit
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s