login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

2 externe tft op laptop

Offline robmoorman - 05/12/2007 21:46
Avatar van robmoormanPHP interesse ik wil het volgende gaan gebruiken, twee tft beeldschermen ipv mijn laptopschermpje... ik heb echter 1 aansluiting op me laptop.

ik zat dit kastje op internet:
http://catalog...._Id=373505

kan ik hiermee wel met dualview werken? en NIET gewoon hetzelfde beeld op meerdere moinoters, kwil graag werken met twee minotors namelijk. altijd fijn een extra beeldscherm voor scripten en dergelijke...

groejtes rob

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline timo - 05/12/2007 21:49
Avatar van timo PHP ver gevorderde voor zover ik weet kan je alleen met >1 monitoren werken als je zoveel poorten op je kaart hebt zitten, maar met je laptop kan je mss laptop scherm en je beeldscherm gebruiken?
Offline citroen - 05/12/2007 21:57
Avatar van citroen Onbekend dit kastje vermenigvuldigd gewoon je signaal, wat op beide scherme hetzelfde signaal zou brengen, 2 aansluitingen is de enige oplossing
Offline Wim - 05/12/2007 23:21
Avatar van Wim Crew algemeen waarom zou je je laptop scherm niet gewoon gebruiken? Evt hang je een muis & toetsenbord aan je laptop zodat je die wat verder weg kan zetten?
Offline UpLink - 05/12/2007 23:28
Avatar van UpLink ... Het gemak van 2 beeldschermen ken ik zeer goed...
alleen, ik zou dat nooit doen met mijn laptop maar enkel met mijn desktop PC...

dat "kastje" gaat zeker jouw beeld niet splitsen maar zoals citroen al zei, het vermenigvuldigd je beeld waardoor je dus net hetzelfde op 2 beeldschermen hebt staan...
Offline timmie_loots - 05/12/2007 23:56 (laatste wijziging 06/12/2007 00:07)
Avatar van timmie_loots PHP gevorderde Wat dacht je van DualHead2Go. Dat is precies wat jij zoekt; het voorbeeld van een laptop met daarop 2 tft's aangesloten staat er zelfs bij.

EDIT:

Wat het dus doet is dat je OS denkt dat het een 1 hele brede monitor is. Die stuurt dus (althans; als dit zo ingesteld is) een hele brede resolutie naar die "ene" monitor. Het kastje deelt dit door twee en laat op iedere monitor de helft zien. Leuker kunnen ze het niet maken.

EDIT:

Prijzen in de Matroxshop:

Analoog - € 119,00

Digitaal - € 169,00

Goedkoop is het niet, maar het is wel wat je zoekt.

EDIT:

Waarom zou hij dit trouwens niet met een laptop moeten doen, en wat heeft verder van de laptop af zitten te maken met dit probleem?
Offline Stijn - 06/12/2007 01:14
Avatar van Stijn PHP expert Hardware vragen? -> lees de regels!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s