login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

zeer simple shopping cart systeem

Offline killerwhale6 - 02/12/2007 17:19 (laatste wijziging 02/12/2007 18:24)
Avatar van killerwhale6Nieuw lid hoi,

Ik ben op zoek naar een zeer simpel shopping cart systeem. Bij de meeste scripts die ik vind moet je via een admin interface producten gaan toevoegen. Dit wil ik dus niet. Ik wil gewoon een "add to cart" button aan mijn huidige pagina's toevoegen, dat leidt dan naar een shopping cart, en vandaar naar een simpele checkout form waar je je adres en zo invult. Een beetje zoals de Google buttons, maar dan niet door google geprocessed, maar op mijn server.

Kent iemand iets? Ik zou liever een bestaand script gebruiken eerder dan het zelf te schrijven (kwestie van tijd te besparen en het warm water niet nog eens uit te vinden ...)

Thanks!

Matt

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ranco - 02/12/2007 17:44 (laatste wijziging 02/12/2007 19:21)
Avatar van ranco PHP gevorderde En nu vraag je dus eigenlijk aan ons om voor jou te gaan zoeken?
Heb je zelf al wel gegoogled?
Offline killerwhale6 - 02/12/2007 18:24 (laatste wijziging 02/12/2007 19:22)
Avatar van killerwhale6 Nieuw lid ja uiteraard heb ik al gezocht. Zoals hierboven staat: "de meeste scripts die ik vind ...". Ik vraag niet aan jullie om te gaan zoeken, ik vraag: "Kent iemand iets?".

EDIT:
Ik heb ondertussen al een aantal interessante cart systemen ontdekt, maar deze missen steeds een checkout systeem. Dus als ik zoiets nog apart zou kunnen integreren...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.217s