login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

wamp database

Offline SilVeX - 30/10/2007 10:26
Avatar van SilVeXHTML beginner Goede morgen,

Ik heb wamp geinstalleerd. Nu wil ik een database aanmaken via sqlitemanager. Dit lukt niet. Ik krijg telkens de melding dat ik alle velden in moet vullen. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Hoe ik een database kan aanmaken?

Groeten, SilVeX

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline mathiasB - 30/10/2007 10:52
Avatar van mathiasB HTML interesse Ik zou met phpmyadmin werken.
Offline SilVeX - 30/10/2007 11:26
Avatar van SilVeX HTML beginner Ja, maar dat is om een database te vullen. Je zal eerst een database aan moeten maken. Anders heb ik niks te vullen volgens mij
Offline marten - 30/10/2007 11:34
Avatar van marten Beheerder Dat kan ook in phpmyadmin 

Installeer Premiumsoft Navicat. Daar kan je al je databases in beheren en makkelijk aanmaken en dergelijke. Ik heb hier van al mijn sites en servers de databases in staan.
Offline SilVeX - 30/10/2007 11:45
Avatar van SilVeX HTML beginner Het is me nu gelukt met de database toevoegen. Echter krijg ik wel een error. Terwijl ik precies dezelfde pagina's op mijn betaalde host gebruik en die doen het wel.
Citaat:
Parse error: syntax error, unexpected $end in C:wampfilesindex.php on line 120
Offline Mad_Mike - 30/10/2007 12:18
Avatar van Mad_Mike PHP beginner Kan te maken hebben met de veiligheidsinstellingen. Kan je een deel van je code laten zien waar het in dit geval om gaat?

En phpmyadmin is voor zover ik weet alleen voor mysql databases en niet voor sqlite databases. Daar gebruik ik namelijk ook sqliteadmin voor.
Offline mike87 - 30/10/2007 14:06
Avatar van mike87 Nieuw lid Die foutmelding heeft te maken met het ontbreken van een accolade, in de meeste gevallen dan.
Dus je bent waarschijnlijk ergens een accolade vergeten te sluiten.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s