login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Adressen printen

Offline Meulenhof - 26/10/2007 12:01
Avatar van MeulenhofLid Het is bijna kerstmis en er worden weer bijna kerstkaarten geschreven.

Dit jaar wil ik het anders aanpakken. Dit jaar ga ik een sticker vel kopen en daar de adressen op laten afdrukken.

Nu is mijn vraag weet er iemand een programma / of een optie in Word waar je zo iets kan maken?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Mad_Mike - 26/10/2007 12:07
Avatar van Mad_Mike PHP beginner in word een tabel maken met de juiste afmetingen van de kolomen en rijen. Weet niet of dat een nette oplossing is, maar zo zou ik het aanpakken.

en eerst even op een normaal a4-tje uitprinten om te kijken of het uitkomt met je stickervel.

Wel de border uitzetten van de tabel anders krijg je van die lijntjes...
Offline SilVeX - 26/10/2007 12:16
Avatar van SilVeX HTML beginner Ik zou een template van visitekaartjes nemen.
Dan de adressen invoeren.

Hier zijn ook betere oplossingen voor:
Google.be: adres stickers maken
binnen 1 minuut heb ik het antwoord:
Citaat:
De makkelijkste methode voor het maken van adresstickers met MS software is Word. In Word kan je een stickervel instellen en een excelbestand aan het document hangen. Kijk in Word eens onder Extra/Afdruk Samenvoegen. Er start dan een wizard die redelijk eenvoudig te volgen is.
Offline XeriuM - 26/10/2007 16:01
Avatar van XeriuM Lid Bij Word is er een mogelijkheid om een plugin te installeren voor het maken van etiketten.

Is allemaal niet zo moeilijk, gebruik de helpfunctie en je bent er zo... zelfs sneller dan dat je hier op antwoord wacht!
Offline marten - 26/10/2007 16:04
Avatar van marten Beheerder Dit soort vragen hoeven niet op dit forum gesteld te worden. Hier zijn namelijk fora's als tweakers.net en techzine voor.

slotje
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.202s