login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Vraagprijs ???

Offline Esli - 30/09/2007 11:27 (laatste wijziging 30/09/2007 11:30)
Avatar van EsliPHP interesse Hallo,

Ik heb een vraag gekregen van een clan, ze vragen mij om een website te maken met een CMS systeem. Ze hebben voor mambo gekozen, nu ik moet heel mambo installeren (in NL) ik moet heel mambo inrichten en ik moet een (heel erg simpel)design maken. Verder moet ik nog een phpbb forum installeren met ook een bijpassende style (ik moet daar geen voor maken, alleen wat kleurtjes veranderen) ze willen wel dat ik die integreer. Verder willen ze nog een nieuwsysteem en scripts om overal op het forum in te loggen en laatste berichten etcetra te zien. Ook nog een beveiligd systeempje met phpbb voor een bepaalde groep.
Het design zelf is klaar: http://vicious-overkill-clan.bnc-sof2.com/

+ een nl domein
+ 50mb webruimte 1.5GB dataverkeer en alle andere dingen inbegrepen, dit op min reseller. Hoeveel kan ik hiervoor vragen ?

stijn1989 schreef:
Maandag moet je eens opletten in de les Nederlandsย 

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 30/09/2007 11:31
Avatar van Stijn PHP expert Design stelt niet zoveel voor.

Ik zou voor je design €30-50 vragen.
Offline Esli - 30/09/2007 11:35
Avatar van Esli PHP interesse Ok , ja voor duidelijkheid ik zit geen phpbb ofzo te verkopen. Ik stel het gewoon in en maak het wat deftig op etc. Ik vraag dus geld voor de opmaak en de installatie ervan. Ik denk dat ik een 30€ zal vragen.
Offline citroen - 30/09/2007 11:41
Avatar van citroen Onbekend ik zou je nog geen 10 euro betalen voor wat je afleverd. Je gebruikt een bestaand CMS systeem ( niet zelf gemaakt ). een bestaand forum ( niet zelf gemaakt ). en een template als design ( niet zelf gemaakt ).
Offline TotempaaltJ - 30/09/2007 11:45
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Hij moet wel een hoop gaan aanpassen he:
Esli schreef:
Verder moet ik nog een phpbb forum installeren met ook een bijpassende style (ik moet daar geen voor maken, alleen wat kleurtjes veranderen) ze willen wel dat ik die integreer. Verder willen ze nog een nieuwsysteem en scripts om overal op het forum in te loggen en laatste berichten etcetra te zien. Ook nog een beveiligd systeempje met phpbb voor een bepaalde groep.
Offline Esli - 30/09/2007 11:45 (laatste wijziging 30/09/2007 11:47)
Avatar van Esli PHP interesse ik heb die template wel zelf gemaakt ...

Ik heb http://template...teground39 die temaplte omgebouwd aan de hand van een ader voorbeeld.

Btw een domein alleen al kost al snel 10€+webhosting
Offline WimJ - 30/09/2007 13:02
Avatar van WimJ Grafische gevorderde sjonge als je 10€ voor je .nl vraagt en 10€ voor je diensten..
Dus 20e in totaal
Dan is het al veel ;)
Offline vinTage - 30/09/2007 13:05 (laatste wijziging 30/09/2007 13:06)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik zou dus mooi never doen voor 20 euro...je bent daar zonder dat je zooi moet aanpassen wel een tijd mee bezig.
Vraag gewoon >50 euro voor domeinnaam en de site helemaal gebruiksklaar te maken.

of vraag 25 en laat coolcoke alles doen voor 20...heb je 5 winst en je hoeft zelf niks te doen!
Offline Pieter - 30/09/2007 14:42 (laatste wijziging 30/09/2007 15:09)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
I totally agree with vinTage. Dat aanpassen enzo vraagt ook werktijd. Reken misschien gewoon een uurtarief aan voor de tijd dat je ermee bezig bent?
Offline WimJ - 30/09/2007 18:09
Avatar van WimJ Grafische gevorderde och jongens toch..
awel se hier wil ik een peiling van te doen of niet te doen.
Dat is gewoon bere veel geld voor zo iets klein 
En dan niks zelf gemaak tgewoon wat instellen 
Offline Martijn1989 - 30/09/2007 18:29
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde 20 euro ? Daar start ik niet eens me php editor voor op .. 47,50 euro is mijn uurloon, dit voor 20 doen is echt gekkenwerk, dat installeren en aanpassen van systemen is gewoon werk. Coolcoke, als jij voor 5 euro per uur wilt scripten of designen mag je bij mij komen hoor ;p
Offline vinTage - 30/09/2007 19:07 (laatste wijziging 30/09/2007 19:10)
Avatar van vinTage Nieuw lid Coolcoke werkt gewoon héééééél snel, aangezien hij dit alles in elkaar fiets in "ongeveer" 20 minuten, met dit uurloon..anders houd hij nooit genoeg over 
Offline Pieter - 30/09/2007 19:59
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Misschien ben je iets met deze link.
Offline WimJ - 30/09/2007 22:31
Avatar van WimJ Grafische gevorderde neen mijn tarief is 35€ per uur ;)
En begint pas bij projecten langer dan 3 uurs voor los werk ;)
Offline vinTage - 30/09/2007 23:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Oh, hoor je dat Esli, je kan *9* van die sites bij hem laten maken voor 135 euro (incl 6 domeinnamen) !!

Ik ga binnenkort ook coolcoke huren

^^

**
20 minuten per site = 3 per uur * 3 uur = 9 complete sites  

Ik had econoom moeten worden 
Offline Jero3n - 01/10/2007 08:22
Avatar van Jero3n PHP interesse Oke, hoe kan ik je contacteren coolcoke??? 
Offline zointer - 01/10/2007 09:54 (laatste wijziging 01/10/2007 10:07)
Avatar van zointer HTML gevorderde De ts is 14J die zal ik maar €3 p/u betalen reden waarom is volgende:

Als je een beginnend iemand aanwerf(18+) als bedrijf dan zal die zijn uurloon vanaf €10 max €13 p/u zijn(zonder andere voordelen mee te rekenen), iemand met ervaring zal meer verdienen maar ook niet meer dan €20 p/u of hij/zij moet heel speciaal zijn(en alles hangt af van soort bedrijf).

En jullie kijken steeds als op zelfstandig statuut maar deze stelling kan je niet toepassen voor ts hij heeft geen verplichtingen zoals een zelfstandige en zelfs niet als iemand in loondienst.

Dus is €3 p/u meer dan voldoende, en wie dan zegt hé die kan ik dan beter aanwerven tja dan moet je boekhouding maar eens in het oog houden
Als loonwerker kun je bijverdienste zo iets van je brutoloon + (+/-)€10 p/u vragen ook niet meer, ik kan dan beter een zelfstandige vragen.
[edit]En als jobstudent moet je ook niet meer dan €10 p/u verwachten tenzij je speciaal bent.[/edit]
@ts
Wat betreft het hosting pakket en domeinnaam dat moet je wel zelf even uit maken wat het gaat kosten, wij kunnen niet bereken wat voor kosten je zal hebben kijk bij je hosting hoeveel zij vragen voor een pakket je zal pas dan een goede indicatie hebben.

Of deel je resseler pakket in en deel deze door jouw kosten en tel daar je winst bij die je wil hebben iets van 30%.
Offline bennieboy - 01/10/2007 10:10
Avatar van bennieboy HTML beginner je kan voor dit projectje maximum 50€ vragen vind ik. Dit omdat je eigenlijk niets moet doen. Een design maken stelt nix voor en mambo installeren is niet het moeilijkste.
Als je alles zelf zou maken, dan kunde meer vrage
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s