login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

site onderwerp?? (Opgelost)

Offline wes - 30/08/2007 14:58
Avatar van wesPHP interesse Hallo Sima-leden,

Ik wil al een tijdje een site maken, maar ik zou dus echt niet weten wat die site dan moet inhouden.

Heeft iemand hier ideeën voor? Het liefst wil ik iets maken wat nog nooit is gemaakt door iemand,

Wes

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Soebam - 30/08/2007 14:59
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Zullen we dit soort topics verbieden?  
Offline gothmog - 30/08/2007 15:01
Citaat:
Het liefst wil ik iets maken wat nog nooit is gemaakt door iemand,

Weetje... als ik zo'n idee had, zou ik het niet weggeven 
Offline Flex1986 - 30/08/2007 15:03
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Ik stem voor!

@wes: Neem een pen en papier ga zitten en schrijf alles op wat in je opkomt. Daarna ga je kijken welke dingen op hetzelfde neer komen die zet je bij elkaar. Websites waar er al teveel van bestaan zoals games streep je bijvoorbeeld weg. Wat overblijft kan je dan combineren tot een site.

En ik heb altijd pen en papier bij me. Als ik in de bus zit en ik zie iets waarvan ik denk hee das mooi of daar kan ik een website van maken dan schrijf ik dat op het kan namelijk altijd van pas komen!
Offline renss78 - 30/08/2007 15:13 (laatste wijziging 30/08/2007 15:13)
Avatar van renss78 Nieuw lid een website over websites die nog nooit zijn gemaakt door iemand .
Offline gothmog - 30/08/2007 15:46
Avatar van gothmog Lid Of een site die automatisch naar website's gaat en daar de inhoud 'jat' en die met een slim algorithme door de gegevens naar de juiste woordencombinatie zoekt, die de bezoeker heeft opgegeven.
En dan maak je daar nog tools voor, die naar video's, plaatjes etc. zoekt!

Zou vet zijn!
Of bestaat zoiets al?
Offline Wim - 30/08/2007 16:35
gothmog schreef:
Of een site die automatisch naar website's gaat en daar de inhoud 'jat' en die met een slim algorithme door de gegevens naar de juiste woordencombinatie zoekt, die de bezoeker heeft opgegeven.
En dan maak je daar nog tools voor, die naar video's, plaatjes etc. zoekt!

Zou vet zijn!
Of bestaat zoiets al?

google? 
Offline DeafBoy - 30/08/2007 17:06
Avatar van DeafBoy HTML beginner Ga Sitemasters concurreren? Dan ben je wel een jaar of 10 bezig 
Offline sir_green - 30/08/2007 17:20
Avatar van sir_green PHP interesse Ik denk dat dit een erg moeilijke vraag is, om de volgende reden:
Als ik een leuk idee heb, zie jij er waarschijnlijk helemaal niets in, omdat een idee niet echt duidelijk onder woorden valt te brengen, en bovendien bij iemand z'n persoon en intresses moet passen.

Daarnaast komt nog dat als ik werkelijk een super idee zou hebben gevonden, een gat in de markt dus, zou ik denk net als gothmag en 99% van al de Sima-leden dat idee zelf proberen uit te werken .

Maar wat ik zelf gedaan heb. is gewoon een van m'n hobbies geprikt en daar ben ik al jaren mee bezig om een website van te maken. En ik denk dat dat zo gaat met de meeste mensen. Natuurlijk over dat onderwerp zijn dan al wel site's genoeg. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Dus als je binnen die hobbie gewoon gaat surfen en kijkt bij de bestaande website's wat er nu ontbreekt, denk ik dat je gewoon succes kunt hebben.

@gothmog : zoiets als jij zij is trouwens wel mogelijk, ik heb een vriend die was met zoiets bezig. Een nieuws site die met javascript de vijf laatste artikelen van site's als nu haalde. Maar volgens mij was dat wel gewoon op een legale manier.

Offline Grayen - 30/08/2007 17:59
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde
Citaat:
zoiets als jij zij is trouwens wel mogelijk

Dat bedoelt hij ook niet echt serieus, is natuurlijk bedoelt als grap. Hij bedoelt namelijk google of een dergelijke zoekmachine.

Citaat:
Ik heb een vriend die was met zoiets bezig. Een nieuws site die met javascript de vijf laatste artikelen van site's als nu haalde. Maar volgens mij was dat wel gewoon op een legale manier.

Zoiets heet nu RSS .
Offline Wim - 30/08/2007 18:04
DeafBoy schreef:
Ga Sitemasters concurreren? Dan ben je wel een jaar of 10 bezig 

op enkele maanden is dat toch ook af? partycore.be was ong evengroot, heeft me een dikke 3 maanden tijd gekost
Offline Stijn - 30/08/2007 18:11
Soebam schreef:
Zullen we dit soort topics verbieden?  
Dat zou inderdaad leuk zijn.

@topicstarter: over enkele maanden (ongeveer 2) moet je nog eens zo'n topic openen dan zal ik je met veel plezier redirecten naar een site die nu nog in ontwikkeling is. Voorlopig moet je geen zinnig antwoord verwachten.
Offline kenzo - 30/08/2007 18:17
Avatar van kenzo PHP beginner misschien raar, maar als ik een goed onderwerp heb ga ik daar toch zelf een site over maken, en ga ik dat niet tegen andere zeggen?

maar verder succes met je site
Offline wes - 30/08/2007 18:32
Avatar van wes PHP interesse Ik heb nu al een goed idee, ja (ik ga het ff niet vertellen, want zoals jullie al zeiden dan gaan veel sima-leden het misschien wel naapen).

Harstikke bedankt, @stijn1989 die site wil ik graag zien, over 2 maanden (als ik het niet vergeet) zal ik jouw wel een pm sturen
Offline DeafBoy - 30/08/2007 18:48
Avatar van DeafBoy HTML beginner Ga een site maken over de ontwikkelingen en actviteiten in je stad. Elke dag wel werk voor je dus.
Offline Ultimatum - 30/08/2007 19:35
wes schreef:
Ik heb nu al een goed idee, ja (ik ga het ff niet vertellen, want zoals jullie al zeiden dan gaan veel sima-leden het misschien wel naapen).

Harstikke bedankt, @stijn1989 die site wil ik graag zien, over 2 maanden (als ik het niet vergeet) zal ik jouw wel een pm sturen

Dus wij moeten wel ideeën met jou delen maar jij niet met ons?
Offline wes - 30/08/2007 20:40
Avatar van wes PHP interesse zo bedoel ik het nou ook weer niet, maar 1 het is nogal erg omvangrijk om te vertellen en 2:

Citaat:
Daarnaast komt nog dat als ik werkelijk een super idee zou hebben gevonden, een gat in de markt dus, zou ik denk net als gothmag en 99% van al de Sima-leden dat idee zelf proberen uit te werken .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s