@wes: Neem een pen en papier ga zitten en schrijf alles op wat in je opkomt. Daarna ga je kijken welke dingen op hetzelfde neer komen die zet je bij elkaar. Websites waar er al teveel van bestaan zoals games streep je bijvoorbeeld weg. Wat overblijft kan je dan combineren tot een site.
En ik heb altijd pen en papier bij me. Als ik in de bus zit en ik zie iets waarvan ik denk hee das mooi of daar kan ik een website van maken dan schrijf ik dat op het kan namelijk altijd van pas komen!
Of een site die automatisch naar website's gaat en daar de inhoud 'jat' en die met een slim algorithme door de gegevens naar de juiste woordencombinatie zoekt, die de bezoeker heeft opgegeven.
En dan maak je daar nog tools voor, die naar video's, plaatjes etc. zoekt!
Of een site die automatisch naar website's gaat en daar de inhoud 'jat' en die met een slim algorithme door de gegevens naar de juiste woordencombinatie zoekt, die de bezoeker heeft opgegeven.
En dan maak je daar nog tools voor, die naar video's, plaatjes etc. zoekt!
Ik denk dat dit een erg moeilijke vraag is, om de volgende reden:
Als ik een leuk idee heb, zie jij er waarschijnlijk helemaal niets in, omdat een idee niet echt duidelijk onder woorden valt te brengen, en bovendien bij iemand z'n persoon en intresses moet passen.
Daarnaast komt nog dat als ik werkelijk een super idee zou hebben gevonden, een gat in de markt dus, zou ik denk net als gothmag en 99% van al de Sima-leden dat idee zelf proberen uit te werken .
Maar wat ik zelf gedaan heb. is gewoon een van m'n hobbies geprikt en daar ben ik al jaren mee bezig om een website van te maken. En ik denk dat dat zo gaat met de meeste mensen. Natuurlijk over dat onderwerp zijn dan al wel site's genoeg. Maar het kan natuurlijk altijd beter. Dus als je binnen die hobbie gewoon gaat surfen en kijkt bij de bestaande website's wat er nu ontbreekt, denk ik dat je gewoon succes kunt hebben.
@gothmog : zoiets als jij zij is trouwens wel mogelijk, ik heb een vriend die was met zoiets bezig. Een nieuws site die met javascript de vijf laatste artikelen van site's als nu haalde. Maar volgens mij was dat wel gewoon op een legale manier.
Dat bedoelt hij ook niet echt serieus, is natuurlijk bedoelt als grap. Hij bedoelt namelijk google of een dergelijke zoekmachine.
Citaat:
Ik heb een vriend die was met zoiets bezig. Een nieuws site die met javascript de vijf laatste artikelen van site's als nu haalde. Maar volgens mij was dat wel gewoon op een legale manier.
@topicstarter: over enkele maanden (ongeveer 2) moet je nog eens zo'n topic openen dan zal ik je met veel plezier redirecten naar een site die nu nog in ontwikkeling is. Voorlopig moet je geen zinnig antwoord verwachten.
zo bedoel ik het nou ook weer niet, maar 1 het is nogal erg omvangrijk om te vertellen en 2:
Citaat:
Daarnaast komt nog dat als ik werkelijk een super idee zou hebben gevonden, een gat in de markt dus, zou ik denk net als gothmag en 99% van al de Sima-leden dat idee zelf proberen uit te werken .