PHP gevorderde |
|
Hoi,
Volgende vraag: ik zoek een manier om op een pc een bestand op te slagen via html of javascript, het moet in elk geval client-side zijn; ik heb een klein script dat mensen lokaal draaien op hun laptop waar ze verbruikte materialen in kunnen geven; dit via een form en javascript controlefuncties; nu had ik graag een manier gevonden of een knop bijgevoegd dat er dus lokaal op de laptop een bestand kan opgeslagen worden met de data van die dag erin dat de gebruiker van het progje het bestand 's avonds kan uploaden en dat het daarna verwerkt kan worden hetzei .txt .doc of .xls. Probleem is dat er tijdens de dag soms geen internet verbinding is tijdens werken en het dus volledig lokaal moet kunnen bijgehouden worden. Ik werk met html en javascript omdat er dan controles op ingave kunnen gedaan worden en er beveiligingen kunnen ingebouwd worden.
Iemand een voorstel, mag in eender welke taal zijn zelfs in C++ of python dat ik kan compileren naar een executable.
Alvast bedankt, hulp of ideeën zouden erg welkom zijn aangezien de haast bij het project.
|