login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Moederbord gevallen

Offline Wave6 - 08/08/2007 15:58
Avatar van Wave6PHP beginner Hallo,

Ik heb laats een Asus M2N mx gekocht maar die is gevallen en zat er een klein knakje in aan de boven kant bij de PS/2 input.
Maar goed ik dacht ik probeer het toch maar even om te kijken of die het doet. En inderdaad hij deed het nog. Maar ik ging even een cigaret roken en opeens stond de pc uit toen ik bezig was met de windows installatie. En ik kreeg hem daarna niet meer aan. Alsof de voeding stuk was. Zou het probleem aan het moederbord kunnen liggen of aan iets anders?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline strikedancer - 08/08/2007 16:01
Avatar van strikedancer Onbekend dat zal waarschijnlijk aan je moederbord liggen die overhit is geraakt.
doordat de electrone tegen elkaar zijn gekomen door de val.

en dan doet je moederbort het maar even tot het te heet wordt en intern weg smelt.

maar het is moeilijk te zeggen zo maar voorhande ligt wel dat het aan je moederbord ligt
Offline marten - 08/08/2007 16:02
Avatar van marten Beheerder Hardware matige vragen op hardware matige sites.

Slotje
Offline Wave6 - 08/08/2007 16:03
Avatar van Wave6 PHP beginner ik denk dat je gelijk hebt want de pc start maar heel eventjes op maar de CPU fan draait niet meer etc hij valt na een halve seconde ook weer uit.
dus ik denk idd dat je gelijk hebt. Maar heeft het denk je gevolgen gehad op de rest van mij hardware? met name DDR en CPU?
Offline Abbas - 08/08/2007 16:03
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Voor dergelijke topics hoor je eigenlijk niet hier op sitemasters te zijn. Er zijn genoeg communities gemaakt speciaal voor dat soort zaken... 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s