login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Java-applets

Offline Metalhead - 10/09/2004 08:57
Avatar van MetalheadHTML gevorderde Sorry dat ik altijd vragen heb die anders zijn dan anderen, maar zijn er ook mensen die verstand hebben van Java-appletjes?
Ik heb namelijk wat appletjes gemaakt, maar ik kan ze neit weergeven in de browser (hij zegt dat hij ze niet kan vinden, maar ze staan in dezelfde map).

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 10/09/2004 09:34
Avatar van xSc Onbekend Is de verwijzing wel goed dan? Als ze in dezelfde map staan, maar de verwijzing staat naar een andere map, dan zal het nooit werken!^^
Offline Metalhead - 10/09/2004 11:17
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Verder is er geen verwijzing...

Ik heb geprobeerd ze in een submap te zetten en dan een codebase toe te voegen, maar dat werkt ook niet...
Offline Metalhead - 10/09/2004 13:02
Avatar van Metalhead HTML gevorderde En als ik dezelfde html aanroep mbv de java-appletviewer worden de applets wel uitgevoerd :S
Offline BigBug - 10/09/2004 15:08
Avatar van BigBug PHP expert Hoe maak je eigenlijk java-applets dan?
en heb je bijv file:\\C:\Documents and Settings\Jenaam\Bureaublad....blabla...de hele verwijzing er bij gezet? misschien werkt dat dan wel??:?:
Offline Metalhead - 10/09/2004 15:29 (laatste wijziging 10/09/2004 15:30)
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Nee, de applets staan in dezelfde dir als de html, dus het maat niet uit waar dat is. Maar ik weet ondertussen al wat het probleem is; het is een versie-incompatibiliteit.
Het blijkt dat mijn compiler een nieuwere versie is dan mijn virtual machine... (alleen M$-IE heeft daar problemen mee, schijnt...)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s