login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ASP.NET of PHP | Pagina 2

36 antwoorden

Gesponsorde links
Offline citroen - 06/08/2007 08:41
Avatar van citroen Onbekend 't is daarom ook dat hij het een cronjobsysteem noemt, zoals geplande taken in Windows ( Scheduled Tasks )
Offline wes - 06/08/2007 09:20 (laatste wijziging 06/08/2007 09:21)
Avatar van wes PHP interesse Voor asp.net: Je moet windows xp professional hebben (dus niet home), en windows staat eigenlijk een beetje bekent dat het minder veilig is dan linux. Maar je kan met asp.net wel hele programmeercodes (bijv. C# C++ Visual Basic) erin proppen. Met php kan dat niet. Maar php kan je (volgens mij) overal op zetten (met xampp bijv.) En ikzelf vind php gemakkelijker.

Edit: Windows = geld weg, linux = gratis
Offline citroen - 06/08/2007 09:47
Avatar van citroen Onbekend apache heeft de mogelijkheid asp pagina's te parsen al is dat niet echt perfect.
Offline Abbas - 06/08/2007 09:50 (laatste wijziging 06/08/2007 09:50)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
wes schreef:
Je moet windows xp professional hebben
Zever, ik kan net zo goed .NET programmeren met Win XP Home!
wes schreef:
en windows staat eigenlijk een beetje bekent dat het minder veilig is dan linux
Leer eerst Nederlands, het is "bekend" en niet "bekent"... En waarom is Windows per se onveiliger. Er kan ook met Linux gekloot worden, maar geen duscussie hierover, dat is niet waar het topic over gaat!
wes schreef:
Edit: Windows = geld weg, linux = gratis
Zo belachelijk als dat het groot is. Het is niet omdat Windows geld kost dat al je geld weg is. En het is NORMAAL dat software geld kost. Linux is by the way ook niet altijd gratis, er zijn betalende uitgaves ook, en die prijzen zijn ook niet mals! EN... tegenwoordig kan je ook .NET op Linux - pc's laten draaien...
Offline citroen - 06/08/2007 09:52
Avatar van citroen Onbekend titjes het gaat hem wss op IIS die zit normaal enkel bij Professional bijgeleverd niet bij Home edition.
Offline Abbas - 06/08/2007 09:55
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dat weet ik, maar hij mag geen verkeerde informatie geven en zeggen dat om .NET te runnen je enkel XP Pro kan gebruiken, want het is niet zo! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.236s