login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitemasters idee

Offline barone - 29/07/2007 21:53
Avatar van baroneOnbekend Iemand bracht me op een idee voor sitemasters vandaag:

KUDOS

dat bijv. iedere week aan alle leden kudis worden uitgereikt deze kunne we dan ana elkaar geven - of + als bijv iemand je goed geholpen heeft ofso.

lijkt me leuk 

Oh en dat je pas kudos krijgt als je 1 maand geregistreerd stata ofso zodat het neit misbruikt kan worden.

18 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 29/07/2007 22:01
Avatar van vinTage Nieuw lid En als je meer dan 1 KUDO hebt mag je iemands avatar deleten !

De jouwe bijvoorbeeld 
Offline barone - 29/07/2007 22:03
Avatar van barone Onbekend waarom mijn avatar is chill:P vind je hem iritant:P?
Offline Wim - 29/07/2007 22:11
Avatar van Wim Crew algemeen ja.
Offline barone - 29/07/2007 22:20
Avatar van barone Onbekend maar wat vinden jullie van het idee?
Offline vinTage - 29/07/2007 22:25 (laatste wijziging 29/07/2007 22:26)
Avatar van vinTage Nieuw lid och, als je alleen maar "puntjes" krijgt, vind ik het nutteloos, maar als je bijvoorbeeld bij 500 punten een extra privilege krijgt (zoals zelf je status zetten oid) dan kan het nog leuk worden.

Maar zo'n extra privilege gaat uitlopen op dubbele accounts en mensen die "zichzelf" punten gaan geven, m.a.w. het is en blijft nutteloos 
Offline barone - 29/07/2007 22:29
Avatar van barone Onbekend ja daarom zeg ik ook van dat je pas punten van het systeem krijgt als ej ene maand geregistreert staat. en die lui die lopen te zieken en dingen verpesten zijn dr altijd:P maar die kan je wel pakken.
Offline Ibrahim - 29/07/2007 22:36
Avatar van Ibrahim PHP expert nutteloos, zie reden van vintage
Offline barone - 29/07/2007 22:42
Avatar van barone Onbekend ja maar het is tog LEUK?

niet alles heeft nut, waarom is gras groen?
Offline vinTage - 29/07/2007 22:43 (laatste wijziging 29/07/2007 22:45)
Citaat:
waarom is gras groen?

fotoSynthese 
Offline kilian - 29/07/2007 22:52
Avatar van kilian Lid Eigen status, tof... Dan kan ik tenminste eens van "nieuw lid" af, dat ik al meer dan een jaar ben...
Offline Ibrahim - 29/07/2007 23:09
kilian schreef:
Eigen status, tof... Dan kan ik tenminste eens van "nieuw lid" af, dat ik al meer dan een jaar ben...

Nu blij ? Ik heb je punten een klein stukje opgekrikt. Je moet wel wat actiever zijn, anders is het logisch dat je dezelfde status blijft houden...
Offline vinTage - 29/07/2007 23:09
Avatar van vinTage Nieuw lid @admin, nu bij die andere 7999 ook nog ff 
Offline Flex1986 - 29/07/2007 23:29 (laatste wijziging 29/07/2007 23:31)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Kudo's zijn nutteloos flut dingen die alleen maar zorgen voor verloedering van het forum. Krijg je ruzie als je iemand geen kudo's hebt gegeven. Geven ze van die onzin reacties alleen maar voor kudo's snap niet waarom iemand ooit die stomme dingen heeft bedacht.

Ik vindt trouwens die statussen net zo nutteloos. Nergens voor nodig en in mijn ogen alleen maar nutteloze vertraging van het forum een hele kleine vertraging (waarschijnlijk millieseconde werk) maar toch nutteloos  

Hmm vraag me alleen 1 ding af hoe wordt je whiskey expert  
Offline webstab - 29/07/2007 23:34
Avatar van webstab PHP ver gevorderde Door veel cola's te drinken .
(Een status die een admin heeft gegeven)

Verder vind ik dit systeem ook zeer nutteloos en dat zorgt toch alleen maar voor meer spam/ruzie/...
Offline Rens - 29/07/2007 23:42

Crew algemeen
Flex1986 schreef:
Hmm vraag me alleen 1 ding af hoe wordt je whiskey expert  

Door vinTage te zijn...

En ik vind die kudos ook maar grote onzin hoor...
Offline maigel - 30/07/2007 00:02
siliecom14 schreef:
[..quote..]

Nu blij ? Ik heb je punten een klein stukje opgekrikt. Je moet wel wat actiever zijn, anders is het logisch dat je dezelfde status blijft houden...

daarom niet hoor, ik ben de laatste tijd redelijk actief en toch bleef ik de status nieuw lid houden, maar heb nu andere status door quiz te doen 
Offline zointer - 30/07/2007 06:06 (laatste wijziging 30/07/2007 06:16)
Avatar van zointer HTML gevorderde
Citaat:
Oh en dat je pas kudos krijgt als je 1 maand geregistreerd stata ofso zodat het neit misbruikt kan worden.

Ja en dan kom je later telkens in post tegen zo van "Joepie bijna 20 kudos"
Laat die onzin maar zo een site gelijkaardig aan deze heeft het zo met het aantal post die je plaatst dat is al even grote onzin.

Je hebt hier het Medailles systeem, hoe het werkt weet ik niet meer maar in ieder geval is dat meer als voldoende(heb 3x 0 en dat laat ik ook zo)

En mijn status staat op lid dat is ook fijn genoeg voor mij waarom zo een ophef voor iets wat eigenlijk geen meerwaarde geeft aan je kunnen.
Voor mij mag dat zelfs weg enkel dat men kan zien dat men van de crew is al voldoende.
In het dagelijks leven al je er centjes aan zal verdienen dan moet je bewijzen wat je kan, niet hier.

Het belangrijkste wat hier wordt gedaan is dat je iemand kan helpen en geholpen wordt, moet je daarom zo iets krijgen van een kudos(doet me aan iets vrouwelijks denken )

weet je wat leuk zou zijn; voor je een berichtje plaatst dat je eerst een preview hebt voor je post, zodat je eerst ziet wat je schrijft

@ts weet je wat kudis is 
Offline marten - 30/07/2007 09:27
Avatar van marten Beheerder Slotje.

We hebben een topic voor veranderingen aan sitemasters. Stel hier je vraag opnieuw met de link naar dit topic. Als iedereen voor elk nieuw idee een topic post zien we door de whiskey vinTage niet meer (Of zien we door de bomen het bos niet meer )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s