login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dump site

Offline WimJ - 21/07/2007 15:34
Avatar van WimJGrafische gevorderde Beste Sima People,

Ik ben volop bezig ( en lukt goed ook) ..
Met een Algemene dump site/community..

Nu in eerste instantie een dump site voor music files, codes, e-books, images, ..

Maar zou ik met een account werken dus bijvoorbeeld voor de images gewoon openbaar maar voro de rest te kunnen uploaden met een account werken ?
Dat men dus eerst moet registreren (lid worden) en dan naar een sectie gaat waar men die file skan uploaden ?

Zou ik dat doen (met oog naar de toekomst een community) .. ?

Geef me jullie mening..
Dit is ook voor de veiligheid zodat ik in strafbare gevaleln direct kan nagaan welk lid en ip dat gepost heeft..

Dus wat denken jullie er over ?

Met een account systeem werken voro een dumpsite/community of niet ?

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline kilian - 21/07/2007 15:52
Avatar van kilian Lid Ik zou het doen. Als leden gebruik willen maken van je service, moeten ze tenminste de moeite willen doen om zich te registreren. Het geen dat jij aanhaald van controle kan ook heel handig zijn zodat je op die manier bepaalde leden en emailadressen kunt wijgeren. Op ip's zou ik niet 100% durven rekenen, aangezien deze snel kunnen veranderen.
Offline gothmog - 21/07/2007 16:15 (laatste wijziging 21/07/2007 16:16)
Avatar van gothmog Lid Ik zou het niet doen. Mensen hebben tegenwoordig accounts genoeg, ik 'loop' meestal direct weg als ik me eerst moet registreren. Tenzij het de moeite waard is.
Vooral een dumpsite zou ik niet de moeite waard vinden om voor te registreren, omdat er al genoeg zijn. (Megaupload, rapidshare, yousendit etc. etc.).
Ik zou het gratis houden zonder verplichtingen. Dan heb je de meeste kans op succes.
En wat heb je aan een gebruikersnaam als iemand iets illegaals heeft geupload? Een ip kun je zo loggen, ook zonder account.

@kilian, dat valt nog best wel mee, ik wou dat ik m'n ip zo kon veranderen. Kon ik wat vaker van rapidshare downloaden:p.
Maar dat lukt me helaas nooit.
Offline kilian - 21/07/2007 16:25
Avatar van kilian Lid [offtopic]
Bij ons lukt dat: gewoon stekker van router uittrekken, en eventjes wachten. Als j'm dan terug insteekt heb ik een ander ip
[/offtopic]
Offline Ultimatum - 21/07/2007 16:26
kilian schreef:
[offtopic]
Bij ons lukt dat: gewoon stekker van router uittrekken, en eventjes wachten. Als j'm dan terug insteekt heb ik een ander ip
[/offtopic]

Lol, dan heb je een nieuw intern ip en geen extern ip. Het ip dat je van je provider krijgt dat kan je niet veranderen. Tenzij je provider dat zelf doet zoals sommigen in België
Offline WimJ - 21/07/2007 16:48
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Maar als ik er dan vorodelen aan zou verbinden,..
Of het de moeite waard zou maken om te registreren..

Dan zou ik het wel kunnen doen ofzo ?
Dus bijvoorbeeld hosting space, subdomein, en nog wat andere zooi .. 
Offline kilian - 21/07/2007 17:17 (laatste wijziging 21/07/2007 17:18)
Avatar van kilian Lid @ vraagbaak
Bij ons wel hoor (belgie). Heb er al last mee gehad als ik met een ftp programma van ergens anders in mijn pc wil geraken.

Ik zou zemeer bestanden laten uploaden per dag (dmv ip controle). Je kan natuurlijk ook bepaalde type's afschermen. Hosting zou ik dan weer niet doen, dan ben je met 2 verschillende zaken bezig.
Offline WimJ - 21/07/2007 17:49
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Jah dat is ook weer waar..
Maar eeuhm, het is een unlimeted fileupload voor de gebruiker hé..
Dus geen wachtijden ofzo, maar meerdere bestanden in keer uploaden, of zoveel als je maar wilt op een dag hé..

Maar zou ik dan het volgende niet kunnen doen, wat registreren voor een account dan wel aantrekkelijk maakt..

Als member krijg je volgende voordelen.

- Toegang tot het forum
- Meerdere files in 1 keer uploaden (niet member telkens 1, maar wel unlimeted)
- Kunt ook andere files dan images uploaden, dus .mp3, .psd, code dump etc..
- Eigen aanpasbaar profiel (community toekomst gezien)..

En nog zo van die dingen..
Zou het dan niet meer waard zijn om meber te worden ? (alee jah te registreren ..) ??
Offline Ibrahim - 21/07/2007 18:08
Avatar van Ibrahim PHP expert Je zou kunnen maken dat een gast een bestand kan oploaden dat x dagen in de DB staat, daarna verwijderen 
Offline WimJ - 21/07/2007 19:44
Avatar van WimJ Grafische gevorderde uhu, nog ingevingen, de beste voer ik uit (verwerk ik dus in mijn site).. 
Offline Simon - 21/07/2007 19:52
Avatar van Simon PHP expert Limiet van # gedownloade files / dag misschien?
Offline WimJ - 21/07/2007 20:29
Avatar van WimJ Grafische gevorderde kan je doen ja, maar dan wel enkel op de music files ..
rest kan ik niet echt limiet op ztten alee jah op de video files nu mss ook wel ja
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.219s