login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

hotmail hacken (Opgelost)

Offline webmaker - 18/07/2007 14:40
Avatar van webmakerPHP interesse Weet iemand hoe je een hotmail account hack, doormiddel van een of ander script of iets anders, ik weet dat het niet mag maar het is naar aanleiding van het topic kopie sitemasters dat ik dit openen. Een jaar geleden is mijn hotmail account gehackt, nu wil ik die terug hacken. 

Kan iemand mij helpen 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 18/07/2007 14:41 (laatste wijziging 18/07/2007 14:42)
Avatar van Koen PHP expert Terughacken of niet, ik weet niet of zulke illegale bezigheden hier echt thuishoren  

kan je beter een mailtje sturen naar hotmail ofzo..
Goede support!
Offline gerits - 18/07/2007 14:43
Avatar van gerits Lid just don't!!!
hacken is in alle gevallen fout!
je kan alleen hacken om iets beter te kunne beveiligen...
en denk niet dat jij een of ander overeenkomt met hotmail hebt.
Het feit dat uw account is gehacked is gewoon een teken van het onvoorzichtig omspringen met uw gegevens. EIGEN SCHULD  
Offline webmaker - 18/07/2007 14:47
Avatar van webmaker PHP interesse topic closed dus sorry ik zal dit niet meer vragen. 

Zal mijn account dan maar vergeten zeker 
Offline webmaker - 18/07/2007 14:57
Avatar van webmaker PHP interesse laat maar, niet belangrijk, ik wil niet in boel liggen met de forumleden of administrators voor zo'n dom toppic he  
Offline smoos - 18/07/2007 15:04
Avatar van smoos PHP gevorderde Als hij iets dierbaars online heeft >> DDOS
Vooral mail boms zijn effectief 

Kut mag geen hints geven
Offline spyzone - 18/07/2007 22:12
Avatar van spyzone PHP beginner Let op dat mail-bommen ook niet legaal zijn. Tenminste niet in Nederland
Offline Koen - 20/07/2007 18:52
Sandernerd schreef:
als je die gast kent, kan je dreigen hem een mailbom te sturen met een vals adres of hij kan je account teruggeven... (het is maar een idee, ik wil geen problemen krijgen)

Ooit al eens gehoord van email-source, ze kunnen precies zien via welke mailserver die 'mailbomb' is verstuurd, dus toch niet zo'n goed idee.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.388s