login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

sitemasters chat

Offline jelle - 10/07/2007 22:21
Avatar van jellePHP beginner Hallo Sima,

Ik heb een probleempje met de chat applet. als ik op de link chat klik dan krijg ik: http://vanhorenbeke.speedlinq.nl/error.JPG
Op een andere pc hier doet hij het wel, ik heb al aan internet options zitten kl***en maar dat werkt niet, enige idee wat er fout zit??

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 10/07/2007 22:30
Avatar van marten Beheerder Zet Norton eens uit en probeer het eens opnieuw.
Denk dat die het blokt. Kijk eens wat hij precies blokt enzo.
Offline jelle - 10/07/2007 22:38
Avatar van jelle PHP beginner nee dat helpt niet , alle opties in norton uitgezet behalve voor de email en geeft dezelfde error, wat bedoel je met "kijken wat hij precies blokt" ??
Offline Stijn - 11/07/2007 00:09
Avatar van Stijn PHP expert Hij blokkeert de java inhoud. Kijk eens of er geen opties zijn voor java. En zet deze uit of op level low.
Offline maigel - 11/07/2007 01:31 (laatste wijziging 11/07/2007 01:33)
Avatar van maigel PHP beginner zet gewoon norton helemaal uit ...

btw: norton is toch de grootste rommel die er is, kijk maar eens naar alle mensen die van norton naar nod32 overgeschakelt zijn. ze zeggen allemaal dat hun pc ineens sneller werdt (NOD 32 pwnz:p )
Offline jelle - 11/07/2007 01:55
Avatar van jelle PHP beginner ja weet ik hij is enorm sloom door norton:\ je zou is moeten weten hoe lang hij opstart als hij ook een update moet instaleren 
Offline maigel - 11/07/2007 02:42
Avatar van maigel PHP beginner Nod32 is echt een super virusscanner, ik ken mensen die een paar jaar met norton gewerkt hebben en die nu overgestapt zijn naar nod32 omdat ik dit hun had aanbevolen.
nu snappen ze nog altijd niet dat ze zolang met norton bezig gezeten hebben
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s