Hallo iedereen,
enkele dagen geleden kwam ik op het internet XNA game studio express 1.0 tegen. Dat is een programma om games voor PC en Xbox te maken, maar je moet geen krak zijn in programmeren want je kan ook vaste scripts gebruiken.
Nu wou ik het programma installeren maar dat lukte niet. Hij zegt altijd dat het noodzakelijk is om eerst microsoft visual C# 2005 express edition te installeren. Nochtans heb ik dat al gedaan. Ook het microsoft XNA Framework Redistributable 1.0 heb ik al geïnstalleerd. Nu zou ik graag weten hoe ik dat zou kunnen oplossen en of één van jullie er misschien ook problemen mee heeft gehad.
Bedankt
Ik zie dat het topic terug open is, dus eventuele antwoorden kunnen terug opgestuurd worden, ik hoop dat degene die er iets meer over weten dat ook even willen doen, moet niet natuurlijk.
Abbas - 13/07/2007 00:53 (laatste wijziging 13/07/2007 01:16)
Crew .NET
marten schreef:
Als sitemasters kunnen we geen ondersteuning bieden op illegale zaken. Daarom een slotje.
Wat vechtertje uitlegt, daar is toch niets illegaals aan!
Ik zal er eens naar kijken... KLIK, hier staat als je een beetje naar beneden scrolt informatie over "known issues" bij het installeren. Lees deze eens goed door, misschien dat hier ergens het probleem zit dat je hebt.
Ik ga het zelf eens proberen installeren en laten weten of het lukt!
@hieronder: nee je hebt gelijk hoor. Je hebt het .NET FrameWork 2.0 nodig om het programma te kunnen installeren, maar zoals ik al zei, er zijn een aantal voorwaarden en ik vermoed dat er een ofzo niet aan voldoet dan...
Ik heb het zelf ook geprobeerd en bij mij doet hij het ook niet. Ik heb VS 2005 Pro met SP1. Ik heb het XNA FrameWork gedownload en succesvol geïnstalleerd, maar als ik de Game Studio wil installeren komt er bij mij ook op dat ik "Visual C# 2005 Express Edition SP1" moet installeren...
Kijk in ieder geval naar m'n vorige reply en bekijk de link, misschien dat jij er met die pagina wel uitkomt. Veel succes!