MySQL ver gevorderde |
|
ATTENTIE
Er staan nu alleen maar foute scripts op de lijst. De verbeterde zijn weggehaald. Kijk of je naam ertussen staat, anders wordt je script mogelijk verwijderd.
----------------------------------------------------------
Zoals jullie in het nieuwsbericht van een paar dagen terug kon lezen, ben ik bezig met een bezem door alle scripts te gaan. Ik heb een lijstje opgesteld met namen + scripts die niet goed zijn en verbeterd kunnen worden.
Je krijgt hier ruim de tijd voor. Slechte scripts die nog niet zijn veranderd worden weggegooit zodat leden van Sitemasters weer de ruimte krijgen betere scripts te maken.
Je zult wel denken: wat reageert die gozer streng, maar dat moet wel. Er worden scripts gepost met foute dingen. n00bs nemen dat aan omdat zij denken: Hij doet veel langer php, dus het zal wel goed zijn. Zo leren de nieuwelingen het dus verkeerd aan.
Ieder script dat binnenkomt wordt vanaf nu streng gecontroleerd en wanneer dit niet goed is krijg je hier bericht over. je krijgt dan een paar dagen tot een week de tijd voor om het te veranderen.
Staat je naam niet in de lijst, dan zijn jouw scripts in orde. Staat hij er wel in, pas het aub snel aan. Heb je het aangepast, stuur me dan asap een pm. Je krijgt daar altijd bericht over terug.
je kunt de lijst hier vinden.
Alvast bedankt,
Dennis
Werkt mee aan een schoon en leefbaar Sitemasters
Ik kreeg vragen over uitlijnen, daarmee bedoel ik inspringen
lijst bijgewerkt op:
maandag 13 december 15:02
|