login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

AVI bestand afspelen lukt niet.

Offline Scythen - 01/07/2007 13:39
Avatar van ScythenPHP gevorderde Hallo allemaal,

ik heb net season 5 van Family Guy gedownload. Alleen het zijn avi bestandjes en als ik ze dubbelklik probeert hij het af te spelen via windows media player maar dat lukt niet. Hij geeft een foutmelding, weet iemand wat ik moet doen??

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 01/07/2007 13:40
Avatar van Ultimatum PHP expert Niet alles is af te spelen met Windows Mediaplayer, persoonlijk kijk ik veel films en gebruik nooit Mediaplayer. Je hebt ook weer verschillende codecs nodig dacht ik.

Ikzelf gebruik VLC en is gewoon gratis te downloaden, je hebt ook nog wel andere programma, moet je even zoeken op google
Offline Scythen - 01/07/2007 13:43 (laatste wijziging 01/07/2007 13:46)
Avatar van Scythen PHP gevorderde Ik gebruik ook VLC, maar daarmee wil ie het ook niet afspelen.. Wat een gezeur zeg, ben ik 2 uur aan het downloaden wil hij het niet afspelen.. weet iemand een goede oplossing?
Offline Ultimatum - 01/07/2007 13:56
Avatar van Ultimatum PHP expert Ligt het niet gewoon aan je bestand? En heb je de laatste versie, mss worden er dan automatisch codecs ofzo geinstalleerd
Offline Stijn - 01/07/2007 16:17
Avatar van Stijn PHP expert Sorry, maar wat jij gedaan hebt is illegaal downloaden en met zo'n praktijken gaan we ons niet bezighouden. WMP kan avi afspelen, jij bent gewoon genaait, leer dat accepteren als illegaal downloader.

topic closed!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.215s