login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

AAN SIMA CREW / ADMINS

Offline JBke - 01/07/2007 08:49 (laatste wijziging 01/07/2007 09:00)
Avatar van JBkePHP gevorderde Hoi Beste Sima Crew / Admins.

Ik was gisterenavond en deze nacht wat aan het snuffelen in de photoshop tutorials en vond er zeer interessante tussen.

Echter heb ik volgende opmerking en tevens vraag tov de sima site beheerders. Ik moest tot mijn spijt ontdekken dat er vrij veel tutors zijn waar noodzakelijke voorbeelden of afbeeldingen ontbreken.

Ik heb even de moeite genomen deze in een lijst te zetten voor jullie. Voorstellende oplossing voor het probleem: kunnen jullie er niet voor zorgen dat als een tutorial goedgekeurd is, de afbeeldingen, die in dit geval toch slecht enkele kb groot zullen zijn, te uploaden naar de sima server?? Om dus ervoor te zorgen dat afbeeldingen in tutorials later steeds zichtbaar blijven en de tutoriel niet, onduidelijk of niet uitvoerbaar is door Misssing links.

Lijst met Missing-Link Tutorials:

Dark eye
Frozen gradient
Dreamy Effect
Gebruik Maken Van_Een Textpath
Gemakkelijk centreren
Gradient Stretch
Gradient papierwave
[url=http://www.sitemasters.be/tutorials/7/1/165/Photoshop/Grid_(standaard)]Grid (standaard)[/url]
Ontwerpen van Cross-Over Patroon
Patroon Behang
Pentool Basis
Pixelborder

Alvast bedankt voor jullie interesse, hoop hiermee ook een klein steentje bij te dragen aan jullie site.:D

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MFdriver - 01/07/2007 10:26 (laatste wijziging 01/07/2007 10:26)
Avatar van MFdriver PHP interesse heb er mij ool al aan geërgerd, maja 
Offline JBke - 01/07/2007 10:36
Avatar van JBke PHP gevorderde Ik wil best wel eens alle tutorials doornemen en een lijst maken van ontbrekende links of voorbeelden of downloads. Laat maar iets weten als de crew weinig tijd moest hebben of zo. Of in warmere oorden verblijft met de vakantie^^
Offline marten - 01/07/2007 10:37
Avatar van marten Beheerder Het zijn meerendeel oude tutorials. Deze tutorials kunnen we helaas niks meer mee doen. We hebben al wel een tijdje geleden besloten dat dit niet meer voor gaat komen. Afbeeldingen worden dus al opgeslagen. Alleen jammer dat er niet zoveel PS tutorials meer worden toegevoegd Bedankt voor je medewerking in ieder geval.
Offline Pieter - 01/07/2007 10:38
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Dat is mijn job. Ik doe dit wel. Mochten er mensen zijn die willen helpen (met de afbeeldingen opnieuw te maken in PS) mag je me altijd pm'en.
Offline WimJ - 01/07/2007 10:49
Avatar van WimJ Grafische gevorderde ik heb de tutorial van het ontwerpen van een cross over patroon geschreven..

Dus ik zal deze afbeeldingen terug herstellen.
En pieter wil je gerust wel meehelpen met de andere afbeeldingen..
Offline JBke - 01/07/2007 11:46
Avatar van JBke PHP gevorderde tof, ga zelf eens werken aan wat nieuwe PS tutorials met de nieuwe CS3. En alvast bedankt voor de snelle reacties.:)
Offline maigel - 01/07/2007 11:55
Avatar van maigel PHP beginner @marten
ik wil wel wat tuts toevoegen als jullie vinden dat er te weinig zijn
Offline Ibrahim - 01/07/2007 12:14
Avatar van Ibrahim PHP expert we vinden dat er te weinig is 
Offline Godlord - 02/07/2007 10:33
Avatar van Godlord PHP gevorderde Dan wil ik wel meehelpen, als dat mag .
Offline marten - 02/07/2007 10:40
Avatar van marten Beheerder Nou omdat jij het bent mag je contact opnemen met PieterC hierover 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.34s