login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

mail() met gmail

Offline phpfreak - 30/06/2007 14:22
Avatar van phpfreakPHP beginner Als ik een html mail stuur via een php pagina met de mail()-functie naar mijn gmailadres, en ik open de mail, dan staat de html code daar, stuur ik echter identiek dezelfde mail naar een telenet adres of naar het emailadres van mijn host, dan zie ik dit perfect in uitgevoerde html. Dus het liegt aan gmail. Kent iemand dit probleem en/of weet iemand wat ik eraan kan doen?
Groeten Bart

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 30/06/2007 14:27
Avatar van Ultimatum PHP expert Wel de juiste headers? En de juiste hoeveelheid headers? Kan zijn dat een telenet adres het sneller als html zien en gmail daar strenger op kijkt ofzo..
Offline kickasgamer - 30/06/2007 15:25
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde ja header zijn bij mail functies van zeer groot belang, je moet altijd zoveel mogelijk info in een mail header zetten want anders kan het zijn dat een bepaalde server de mail goed laat zien en een andere server niet ;)
Offline jelle - 30/06/2007 16:02
Avatar van jelle PHP beginner geef anders even de code
Offline riekele - 30/06/2007 16:45
Avatar van riekele PHP beginner het ligt denk ik aan je host. Ik heb precies hetzelfde probleem. als ik met mijn ene host een mailtje stuur naar welk adres dan ook, dan is er geen probleem. stuur ik met mijn andere host Identiek hetzelfde mailtje met dezelfde headers naar een gmail adres doet hij het niet. Naar andere adressen wel 
Offline Ultimatum - 30/06/2007 16:48
Avatar van Ultimatum PHP expert Of beschouw het zo: javascript goed krijgen in Firefox EN Internet Explorer. Wat IE goed rekent, rekent firefox pas goed als je 1 woordje meer hebt. Mss zit zo het probleem dat je een header bent vergeten/niet goed ofzo..
Offline Anoniem - 30/06/2007 18:19
Avatar van Anoniem PHP gevorderde Mijn html-mailtjes naar gmail komen perfect aan, dus laat maar eens je headers en je bericht bron zien.
Offline WimJ - 30/06/2007 19:10
Avatar van WimJ Grafische gevorderde allee niet weer hé ligt het weer aan mij hé 
pff :s

jah vraag aan iemandc van de sima crew hoe het werkt voor hun hé zij zitten ook bij netfeed dus jah..
Offline phpfreak - 30/06/2007 19:55
Avatar van phpfreak PHP beginner Hmm ja zoals je aan coolcoke zijn reactie kan zien, heb ik al wat problemen gehad met de hosting . Dus laat ik hopen dat het niet daarbij ligt, ik heb al veel scripts van sima geprobeert en het wil steeds niet werken. Maar dan zal ik nog wat verder zoeken 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.377s