login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

lay-out (Opgelost)

Offline stienoo - 10/06/2007 21:17
Avatar van stienooOnbekend Ik ben van plan een site over mijzelf te maken maar ik weet niet goed hoe te beginnen.
En dan bedoel ik eigelijk vooral de lay-out, weet er iemand hoe je een goede lay-out bedenkt en zou ik een uitklap menu gebruiken of niet zo van die dingen wil ik weten.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline JBke - 10/06/2007 21:24
Avatar van JBke PHP gevorderde een site maken valt wel mee het moeilijkste is inderdaad om een unieke, vlotte maar toch in het oog springende layout te maken.

Werk vooral niet met te zware bestanden, en te veel drukke elementen, zoals te veel flash en achtergrond muziek, veel mensen hebben dat niet graag.

De rest kies je zelf, een duidelijke manier van navigeren en die hou je ook het beste aan over de hele lijn van je site.

werk niet met te donkere kleuren en een duidelijk lettertype.

Dat zijn wat raadgevingen maar verder zal je je idee toch zelf moeten uitwerken. Of je kan steeds een template ergens "lenen" natuurlijk:D

Alvast success.
Offline delta_004 - 10/06/2007 21:32
Avatar van delta_004 Onbekend Het is mogelijk om mooie maar ook effectieve creaties te bedenken in Photoshop, je zouw ook even bij de tutorials kunnen kijken
Offline stienoo - 10/06/2007 21:37
Avatar van stienoo Onbekend Ha ok bedankt maar ik heb geen fotochop.
Ideën zijn nog altijd welkom.
En ik zal zeker is kijken bij de tutorials
Offline Pieter - 11/06/2007 09:08
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Als je geen photoshop hebt zal je of met bestaande templates moeten werken, of een alternatief programma.
Maar vooraleer nog zo'n vragen te stellen, doe eens enkele tutorials.
Het systeem van hosts, domeinnamen, sites maken,... Alles zal je wel uitgelegd worden.
Offline stienoo - 11/06/2007 16:27
Avatar van stienoo Onbekend Ha ok bedankt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s