login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Idee voor website..

Offline Scythen - 10/06/2007 17:01
Avatar van ScythenPHP gevorderde Goeiendag,

Ik wil dolgraag een site maken, maar ik weet niet waarover, kan iemand mij helpen met ideeën?

Ik kan PHP/MySQL & HTML, CSS is ook geen probleem. Alle ideeën zijn welkom!

B.V.D

17 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Simax - 10/06/2007 17:09
Avatar van Simax Onbekend Mischien zou je voor onze gaming community iets kunnen maken?
Coden hebben we al. Weet nie of je goed bent met designen?
Offline Scythen - 10/06/2007 17:11 (laatste wijziging 10/06/2007 17:11)
Avatar van Scythen PHP gevorderde Designen met Photoshop kan ik wel, alleen doe ik nooit, heb het ook niet meer op de pc. Helaas
Offline vinTage - 10/06/2007 18:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Maak een site met ideeën voor websites.
Offline Soebam - 10/06/2007 18:14
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Maak een site mensen spam op kwijt kunnen?..:s
Offline Scythen - 10/06/2007 18:16
Avatar van Scythen PHP gevorderde @ vintage, niet grappig.
@ Soebam, hoe bedoel je?
Offline vinTage - 10/06/2007 18:20
Citaat:
Goeiendag,

Ik wil dolgraag een site maken, maar ik weet niet waarover, kan iemand mij helpen met ideeën?

Ik kan PHP/MySQL & HTML, CSS is ook geen probleem. Alle ideeën zijn welkom!

B.V.D
Citaat:
@ vintage, niet grappig.

Dag van de kansloze vragen vandaag
Offline W0etah - 10/06/2007 18:22
Avatar van W0etah PHP beginner je kan een flash forum maken 

Waarom maak je niet gewoon wat stomme scripts
Een login, ubb editor, wat stomme dingens

en die zet je dan op een site
Offline Nanon - 10/06/2007 18:51
Avatar van Nanon PHP interesse Hier bijvoorbeeld.
Offline Xfader - 10/06/2007 18:51
Avatar van Xfader Lid Ik vind dit echt een onnozele vraag, het is toch pas leuk om een website te maken als je een leuk onderwerp hebt? Dan weet je waar je het voor doet, dan heb je het resultaat dat je wilt in je hoofd. En als je met zo'n vage vraag komt van: wat zal ik eens gaan maken, dan heb je volgens mij een talent qua creativiteit van nul noppes nada.
Offline DMM - 10/06/2007 19:00
Avatar van DMM PHP beginner @ Xfader: Volgens mij heb je helemaal gelijk.

Probeer een site te maken die handelt over iets dat je graag doet en waar je ook goed in bent.
Offline Scythen - 10/06/2007 19:18
Avatar van Scythen PHP gevorderde Ik kan geen leuk onderwerp bedenken, daarom heb ik deze topic gemaakt, lijkt me nogal logisch.
Offline jelle - 10/06/2007 19:23
Avatar van jelle PHP beginner wel je bent goed in webscripting?? maak een site over hoe je een site maakt.
Offline Dark_Paul - 10/06/2007 19:31
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Wat al gezegd werd, je creativiteit laat dus te wensen over.
Zoek eens rond op het web, kijk wat er beter kan aan een site en ga dat maken (werkt natuurlijk lang niet met alle sites). Zo heb ik een hele tijd met het idee rondgelopen om een songteksten-site te maken. Omdat ik me altijd ergerde aan hoe andere songtekst-sites werkten (vooral de zoekmachines). Plus dat er ook nog geld uit te halen is. Nooit van gekomen, misschien nog ooit.
Offline SomaQan - 10/06/2007 19:46
Avatar van SomaQan PHP beginner Maak je eigen tekst based game
Offline Scythen - 10/06/2007 19:48
Avatar van Scythen PHP gevorderde Somaqan, was ik mee bezig, maar gestopt omdat ik niet met cronjobs kon werken en de ingewikkeldere functies niet kon scripten, jij bent er mee bezig hoorde ik? Misschien kan ik nog een aantal dingen van jouw oppikken. Misschien kan je me toevoege?
Offline Depypere - 10/06/2007 20:14
Avatar van Depypere HTML interesse Portfolio site als je al iets al verwezelijkt hebt?
Offline Pieter - 11/06/2007 09:09
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ipv een site te willen maken, zorg je misschien beter dat je de technieken die je nog nodig hebt voor je interesses uit te werken (zoals dat spelleke), onder controle hebt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.2s