1 Ik heb een wiki bij WikiMedia, hoe kan ik instellen dat niet iederen wat kan bewerken maar enkel degene waarvan ik zeg dat ze dat doen?
2.Nu staat er overal nog bij van Reactie ofzoiets... Hoe doe ik dat weg? Zoals op WikiGta? Dat je enkel de tekst hebt.
3. HOe verander ik de skin?
4. Hoe doe ik de opensource code weg voor mensen die gewoon het even bezoeken? En hoe/waar kan ik de broncode inkijken?
5. Waar staan zowat de knoppen voor de basis optis inte stellen?
6. Waar is de knop om een pagina toe te voegen? En is er een ACP?
Nee ik heb het pakket nooit gebruikt. Zoek dan een Nederlandse wiki op. Dan heb je het probleem met de taal ook niet. Verder raad ik je aan om Engels te gaan leren wil je ver komen als programmeur. Engels is namelijk haast ondenkbaar als programmeur.
@ SvenP: Check www.wikigta.org dan maar, een wiki waar niet iedereen aan kan meewerken, owja, mijn vrienden doen ook aaan webscripting... En nog bedankt voor de info
Waarschijnlijk hebben de mensen van wikigta zelf de scripts aangepast en dit uitgezet. maar via de standaart instellingen kan je dit niet uitschakelen ;)
edit: sorry, ik heb me er een beetje inverdiept.
maar het kan wel..
Bovenin elke pagina staat Protect (of nederlands: Bescherm(ing)) (als je ingelogd bent uitraard)
Hiermee kan je de pagina's zo instellen dat anderen dit niet mogen bewerken.