login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

javascript slideshow

Offline Grayen - 28/05/2007 10:48
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde Ik heb regelmatig een site tegengekomen waar ze een slideshow gebruiken waarbij als je op de afbeelding klikt de afbeelding wordt geopend boven alles op de pagina. Dat de afbeelding langzaam uitrekt tot zijn echte grootte en dat er een donker transparante afbeelding achter zit? Weet iemand de naam van dit script? Ik zou dit script namelijk graag willen gebruiken voor een site die ik aan het maken ben voor een vriend van mij. Hij wil namelijk een art galerij en niet steeds dat hij op vorige moet klikken. Hij dacht zelf aan een popup, maar een popup die zich aanpast aan de grote van de afbeelding bestaat naar mij weten niet (werkend in alle browsers). Dus leek me dat script een goed alternatief. Alleen weet ik de sites niet meer waar ik het script op gezien. Weet iemand dit wel? Waar zo'n script wordt gebruikt? of wat de naam ervan is?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 28/05/2007 10:51 (laatste wijziging 28/05/2007 10:59)
Avatar van vinTage Nieuw lid Dat script heet Lightbox

De slideshow zelf weet ik niet, maar als je met lightbox en slideshow gaat googlen kom je vast een heel eind.

edit
http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/
Offline Grayen - 28/05/2007 11:00 (laatste wijziging 28/05/2007 11:01)
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Heel erg bedankt .

@edit
Perfect! die zocht ik, bedankt .
Offline jerone - 28/05/2007 11:08
Avatar van jerone JS gevorderde een betere versie van LightBox vind ik deze:
sLightBox, met hier een demo.
Offline Grayen - 28/05/2007 12:39
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde bedankt jerone .

Ik hoop dat sLightbox wel ingebouwd kan worden, want met het inbouwen van lightbox heb ik nogal een probleem. Pas als ik al mijn andere js en css bestanden weghaal dan pas werkt hij correct :S.
Offline Rens - 29/05/2007 09:41

Crew algemeen
Heb gisteren binnen 10 minuten lightbox ingebouwd in een website, zonder een enkel probleem...
Er staat een .html bestandje in de zip, die gewoon precies volgen en het kan niet verkeerd gaan...?
Offline citroen - 29/05/2007 09:43
Avatar van citroen Onbekend problemen durven nog al eens te gebeuren met gemeenschappelijke variabelen als je zelf nog scripts gebruikt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s