login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

paint en contact formulier mogelijk?

Offline Warbringer - 23/05/2007 14:01
Avatar van WarbringerOnbekend Hallo mensen!
Ik ben erg lang al opzoek naar iets wat het volgende kan voor mij in html/css/php mits mogelijk, of iets wat ik kan downloaden zoals een flash bestand, en dat ik enkel hoef aan te passen een beetje. html/css/php ken ik de rest niet helaas.

De bezoeker kan door simpele handelingen net zoals het windows programma PAINT een tekening makken (plattegrond) en deze vervolgens versturen als .gif of .jpeg of wat dan ook naar ons. Dit tensamen met een kort in php geschreven contact formulier.

Iemand die mij aan een programma of iets hiervan kan helpen? Het hoeft maar heel simpel te zijn, als je enkel rechte lijnen kunt trekken is het al prima!

Met vriendelijke groet,

Angelo

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline sir_green - 23/05/2007 14:27
Avatar van sir_green PHP interesse misschien heb je iets aan de volgende tutorial:

http://www.site...VA_Deel_3_(We_gaan_tekenen!)
Offline Warbringer - 05/06/2007 19:28
Avatar van Warbringer Onbekend krijg het op geen manier voor elkaar... denk dat het compilen verkeerd gaat... zou iemand die 5 minuutjes tijd heeft het voor mij kunnen doen svp? zou me ontzettend veel helpen 
Offline Wave6 - 05/06/2007 20:13 (laatste wijziging 06/06/2007 07:46)
Avatar van Wave6 PHP beginner Ik wil het wel voor je doen hoor. Maar als je misschien eventjes geduld heb. Want ik ben zelf best een beetje druk.

M.V.G
D_O

*edit*

Als je om 10 uur ergens beschikbaar bent dan zet ik het ff ergens voor je neer of we houden mail contact. Wat jij wilt maar dan heb ik je applet wel klaar.
Offline Warbringer - 06/06/2007 09:07
Avatar van Warbringer Onbekend is goed dan ben ik er, alvast hartstikken bedankt hé!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s