login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

eOs needs YOU!

Offline Stijn - 16/05/2007 15:46
Avatar van StijnPHP expert Beste leden

Zoals je wel weet is 4/6 van de crew een eOs lid. Nu zijn al een tijd bezig met onze site te maken. Wie de blog volgt heeft dat al kunnen opmerken. Nu is het zo dat http://www.eos-team.org geen geschikte naam is voor onze website. Aangezien www.eos.com al bezet is hebben we besloten om een andere naam te geven aan onze website. eos-team.org blijft bestaan alsook de naam eOs.

Nu wat is de hoofdbedoeling van de website? Iedereen kent sourceforge? Wij maken dus ook een project systeem. Het heeft ook een forum om toch een community te hebben. Uiteraard is er ook een account systeem aanwezig. Het hoofdelement is het project systeem, daarna het forum. Op het project systeem kan iedereen (amateur , professional, dev. teams,...) terecht om zijn idee te ontwikkelen of uit te werken.

Nu is het zo dat we al wat gezocht hebben achter leuke namen ( becreative, createyouridea, ....) maar geen enkele naam was nog beschikbaar voor het domein .com.

Dus mijn oproep aan jullie is: zoek een (prof.) naam dat past bij de omschrijving van de site en het domein (.com) moet beschikbaar zijn.

We hebben ook een beloning(ske) voor de gast waarvan we zijn naam gebruiken. Hij mag dan bij ons moderator team komen.

Verdere details van de website wil ik nog achterwege laten. Je moet maar wachten tot het af is.

Alvast hartelijk bedankt.

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Nanon - 16/05/2007 15:57 (laatste wijziging 16/05/2007 17:02)
Avatar van Nanon PHP interesse realizemyidea.com
2-realize.com
to-realize.com

of iets in dat realize idee.

Stijn;
Had ook gelijk even gekeken via transip.nl of ze beschikbaar waren 
Offline Stijn - 16/05/2007 16:17
Avatar van Stijn PHP expert 2 realize vind ik mooi gevonden en zelfs beschikbaar . Als er nog ideeën zijn, post ze maar.
Offline Anoniem - 16/05/2007 16:18
Avatar van Anoniem PHP gevorderde myopenproject.com
Offline Ibrahim - 16/05/2007 17:40
Avatar van Ibrahim PHP expert open of source hoeft niet perse in de naam te komen 
Offline gothmog - 16/05/2007 17:42
Avatar van gothmog Lid Dit hoort bij samenwerken...
Tsss:p

idea-executor.com/nl/be/net
ideaexecutor.com/nl/be/net
Offline nemesiskoen - 16/05/2007 17:51
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ja, dit is samenwerken:-)
Wel grappig:
help ons, en als beloning... mag je nog meer helpen!
Natuurlijk kan ik goed geloven dat er genoeg mensen dit willen doen, of ze (omwille van het kunnen kiezen van een naam) hier dan ook geschikt voor zijn is de vraag!

In ieder geval: veel succes met de zoektocht naar de naam:D
Offline Ibrahim - 16/05/2007 17:57 (laatste wijziging 16/05/2007 17:59)
Avatar van Ibrahim PHP expert Modereren zal in het begin niet veel tijd innemen he En het is nog de vraag dat degene wel WIL meehelpen. Maar toch bedankt vage 

Dit hoort eigelijk wel bij samenwerken, maar als iedereen een pm/email stuurt met zijn ideeën is onze inbox snel vol en via een forum bericht leek het ons veel makkelijker
Offline gothmog - 16/05/2007 18:01 (laatste wijziging 16/05/2007 18:18)
Avatar van gothmog Lid Ok, doe ik dat ook de volgende keer, als ik vraag iemand een design te maken voor 300 euro, is mijn inbox ook zo vol...
Jemig, een crew die het foute voorbeeld geeft met een *piep*smoes:o
Offline Wave6 - 16/05/2007 18:38
Avatar van Wave6 PHP beginner www.openidea.com
Offline Ibrahim - 16/05/2007 18:56
Avatar van Ibrahim PHP expert oke, om gothmog een plezier te doen sluit ik deze topic en kun je nu het samenwerken topic lezen op de deze link
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s