login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

domeinnaam kopen/verhuizen. (Opgelost)

Offline Godlord - 13/05/2007 11:52
Avatar van GodlordPHP gevorderde Hoi iedereen.

Ik wil graag mijn domeinnaam verhuizen en zelfs later nieuwere kopen. Ik wil dus gewoon een domeinnaam die naar mijn site gaat dus geen webhost.

Zo een beetje de features die ik wil:
Ongelimiteerd E-mail Aliasen.
Ongelimiteerd Sub Domeinen.
Domain Pointing.
.com domein kost rond de 15 euro per jaar.
Verhuizen opzich gratis alleen een jaar daarna mag voor betaald worden.
Als het kan ook een mail box of meerdere van POP3 en/of IMAP. Maarja dat is niet perse nodig.

Ik wil dus niet tot er redirect wordt in een frame. Waarbij de domeinnaam dus blijft in de URL staan. Ik wil zoiets als dit dus:
http://www.mijndomein.com
en ik ga dan naar news.php dan kom ik bij dit.
http://www.mijndomein.com/news.php

Weet iemand zo'n domain service? Het hoeft geen Nederlandse te zijn. Zolang het maar een beetje betrouwbaar is en naar de features die ik wil.

Alvast Bedankt.

Godlord.

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Godlord - 13/05/2007 12:50
Avatar van Godlord PHP gevorderde ik ken niks van nameservers dus daar ben ik niet echt mee geholpen.
Offline Soebam - 13/05/2007 14:26
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Als je het nu uitlegt op het forum hebben meer leden er ook wat aan.. Mij lijkt dit ook wel interessant om te weten namelijk, al weet ik dat ik gewoon extra domeinen aan mijn account kan koppelen bij mijn webhost.
Offline HellsChicken - 13/05/2007 18:55
Avatar van HellsChicken Nieuw lid Ongelimiteerd bestaat niet..

Hebt je al een hostingpakket bij een bestaande host ? Dit zal je nodig hebben. Zoja, graag even vermelden welk controle paneel je hebt.

Als je een domeinnaam wilt met emailadressen, hebt je een webhoster nodig. Een domeinnaam verhuizen kost ook geld, want je domeinnaam wordt verlengd vanaf het moment dat je hem verhuist, kost dus ook wat geld.

@Coolcoke, vind het een beetje zielig dat je zoiets simpels niet wilt uitleggen..
Offline ikkedikke - 13/05/2007 23:02
Avatar van ikkedikke PHP expert je hebt best onbeperkte pop3 boxen, maar dan wordt alles wat daarin opgeslagen wordt verrekend met je webruimte. zo is het dus toch weer beperkt.
Offline urqbz - 14/05/2007 13:19
Avatar van urqbz PHP interesse dus niet onbeperkt:D
Offline Pieter - 14/05/2007 16:19
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ok Coolcoke en EXcium, straks begint iedereen hier zijn eigen hosting aan te prijzen. Als je wilt verkopen, PM het lid dan zelf. Jullie postjes worden bij deze verwijderd. De volgende keer moet je het ook niet meer proberen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.186s