login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Automatisch voorbeeld genereren

Offline Mmore - 07/05/2007 13:08
Avatar van MmoreMySQL interesse Ik wil graag een voorbeeld functie toevoegen aan een reactie box. Nu wil ik dat wanneer je op 'voorbeeld' klikt er dmv 'changeLayerVisibility' een stukje onderkomt waarin tijdens het typen het voorbeeldje al geupdate wordt.

Het moet dus optioneel zijn en de gebruiker hoeft bij voorkeur niet te refreshen..

Iemand enig idee waar ik kan gaan beginnen? Met java ben ik niet echt bekend, ik schrijf normaal gesproken in php. Ik hoef niet een complete code (Zou wel fijn zijn ) maar als je mij op het goede spoor zet ben ik al blij 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 07/05/2007 14:40
Avatar van Ibrahim PHP expert Met AJAX is dit mogelijk, als je bijvoorbeeld bbcode ook wilt weergeven. Plain tekst kan ook gewoon met good old fashion JS 
Offline Mmore - 07/05/2007 16:02
Avatar van Mmore MySQL interesse Ik wil dit inderdaad met AJAX doen.. Zoiets als dit:

--> Reactiebox --
--> *gebruik bbcode om de reactie mooi te maken (incl. smileys etc.) --
--> Weergeef de reactie nog voor je op verzenden klikt <--

Kan je aangeven welke functies ik hiervoor moet gebruiken? Zelf nog niet veel met AJAX gewerkt, dus ik ben niet eens aan de basis toegekomen.
Offline CDNC - 07/05/2007 17:11
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde tutorials genoeg? .....
Offline ikkedikke - 07/05/2007 21:48
Avatar van ikkedikke PHP expert er staat een tutorial van een live search bij de tutorials. ik denk dat dat bijna jouw script is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s