Ik vind het egt een beetje saai worden altijd naar de zelfde layout kijken
Is het misschien een idee om een nieuwe zomer layout te (Laten) maken voor de zomer. Dit lijkt me wel een goede idee om alle mensen in de zomersfeer te brengen
Of niet te vaak naar sitemasters.be gaan, ga even naar buiten en kijk in de zon. Kijk naar het gras hoe het groeit...
Google is toch ook al 5 jaar hetzelfde?
igoogle is iets verfrissend :-) nuja google verandert zijn google logo ook af en toe, als er speciale feestdagen zijn. En een input field, paar buttons en paar links kan je moeilijk wijzigen hé
Ibrahim - 03/05/2007 21:21 (laatste wijziging 03/05/2007 21:23)
3/4 van de crew wou begin van dit schooljaar Sima V3 maken, met dus mogelijkheid tot aanpasbare layout etc, en na maanden planning plots de handrem werd ingeschakeld. Dus het is niet dat wij het zijn afgetrapt omdat wij al 3 jaar op dezelfde layout aanzien.
Lang leven een nieuwe header .. al hoewel ik de layout wel grappig vind, niet te moeilijk makkelijk zoeken .. Overgens moet de header niet teveel veranderen, daar is juist de site aan te herkennen.
Welke header zie jij het liefst terug?
- Die van Ontani (1)
- Die van Dennis (2)
- Die van Gwenn (3)
- De huidige is prima zo
- Ik stuur er zelf nog 1 in
- Anders namelijk...
[ow ik weet niet, misschien omdat de ontwikkelaars uit de crew zijn. Tis maar een gokje he, want je weet dat code zichzelf kan opbouwen]
fout ze mochten v3 niet maken van joel, daarom zijn ze uit de crew gegaan
lol
ontopic:
keuze 7; een random, maar het liefst je eigen keuze. als je niet kan kiezen uit verschillende layouts, dan tenminste uit verschillende headers.:cool: