login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Domein namen. (Opgelost)

Offline Godlord - 28/04/2007 21:35 (laatste wijziging 28/04/2007 22:00)
Avatar van GodlordPHP gevorderde Hoi iedereen.

Ik wil graag een domein naam die ik geregistreert heb naar mijn web server laten gaan. Hoe kan ik dit doen? Ik wil niet zoiets waar je op de URL gaat en de URL hetzelfde blijft als je naar een andere pagina gaat of zoiets waar je naar een andere URL wordt naartoe gestuurd. Als je bv. dan op www.mijnwebsite.com gaat tot je dan niet naar www.mijnanderewebsite.com gaat. Ik wil dus iets waarbij ik op bv. de domeinnaam www.mijnwebsite.com ga en als ik bv. naar nieuws.php gaat tot ik dan ben op www.mijnwebsite.com/nieuws.php. Ik wil ook als er verhuisd moet worden bij de domeinnaam tot het gratis is en tot ik misschien later nog e-mail kan toevoegen ofzo en tot als ik moet verlengen tot de prijs daarvan redelijk is(dus rond de €10 per jaar voor .com domeinen). Weet iemand hoe ik dit kan bereiken?

Godlord

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 28/04/2007 21:52 (laatste wijziging 28/04/2007 21:53)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde hallo zeg, ik heb moeite om je bericht te begrijpen. een beetje duidelijker mag wel.

maargoed, je wilt gewoon een reeds geregistreerd domein laten verwijzen naar een server / hostingpakket?

als je al een hostingpakket / server hebt vraag je gewoon aan de eigenaar van dat bedrijf of ze dat domein naar jouw server / hostingpakket willen laten verwijzen.

voorwaarde is wel dat zij ook het domein aangevraagd hebben volgens mij, want anders moet je ook een verhuisformulier invullen en opsturen.
Offline Godlord - 28/04/2007 22:05
Avatar van Godlord PHP gevorderde Ik wil een domeinnaam dat ik geregistreerd heb naar mijn server laten verwijzen. Het probleem hierbij is tot ik het alleen kan redirecten(waarbij de domeinnaam naar de opgegeven domeinnaam gaat) of in een frame inladen, waarbij het opgeven domeinnaam wordt ingeladen zoals bij iframe waarbij dus de URL niet verandert als je naar een andere pagina gaat(net zoals bij .tk) wat ik dus wel wil als iemand naar een andere pagina gaat en bij dat bedrijf gaat dat zover ik weet niet.
Offline rroobb - 28/04/2007 22:15
Avatar van rroobb PHP interesse Google eens op nameservers
Offline Godlord - 28/04/2007 23:25
Avatar van Godlord PHP gevorderde Helpt me niet echt veel maar ik zal verder zoeken en bedankt voor de hulp.
Offline WebJunks - 28/04/2007 23:41 (laatste wijziging 28/04/2007 23:45)
Avatar van WebJunks Nieuw lid transip.nl, daar registreer je een domein en dan je hem naar je thuis servertje door sturen.

Raar dat je niets vindt met google, transip staat op de eerste pagina:s
Offline Godlord - 28/04/2007 23:48
Avatar van Godlord PHP gevorderde bij mij staat ie helemaal niet eens op de eerste 10 paginas of ik heb er gewoon overheen gekeken .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s