login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

linkpartners

Offline vvakc1 - 21/04/2007 19:47 (laatste wijziging 21/04/2007 22:13)
Avatar van vvakc1Nieuw lid Hallo,

Ik ben net mijn eigen website begonnen en wil eigenlijk wel wat promotie. Daarom heb ik de vraag of iemand linkpartner wil worden. Mijn website is: http://www.*e*a*e*i*n.nl

Jou banner komt op de plek waar nu de websites staan die ik gemaakt heb. Je kunt even contact opnemen met bertjevvak@hotmail.com

Groeten Bert

Citaat:
PieterC Edit: Zeg Bertje, zou je niet eerst eens deze site en zijn regels doornemen? Dan weet je dat je dit onder samenwerken moet plaatsen. Link verwijderd.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SomaQan - 21/04/2007 19:51
Avatar van SomaQan PHP beginner dit moetje bij samenwerken plaatsen 
Offline Stefan14 - 21/04/2007 19:54 (laatste wijziging 21/04/2007 19:56)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde overigens vind ik het wel erg vreemd dat je de klant laat bepalen hoeveel pagina's de website heeft. Dat kan hij/zij toch niet altijd weten, bij een simpele website zal het over het algemeen nog wel gaan, maar bij een webshop bijv zitten meer pagina's in dan die je op het eerste oog ziet.
Daar komt nog bij dat je maar maximaal 10 pagina's kunt bestellen? Ik maak bijna alleen maar websites met meer pagina's.

Daarnaast, 5 euro voor een pagina, dus als ik jou een script van 500 regels wil laten schrijven kost me dat 5 euro, dan heb ik nog wel wat werk voor je.

ik zou het wat meer specificeren allemaal, want zo laat je het allemaal wat te simplistisch overkomen volgens mij en heeft de klant zometeen alsnog hogere kosten. (voorwaarde hier, beperking daar enz.)
Offline Godlord - 21/04/2007 20:11 (laatste wijziging 21/04/2007 20:13)
Avatar van Godlord PHP gevorderde mijn index pagina met alle bestanden erin gescript die erbij horen zou dan maar €20 kosten of €5 als de PHP in mijn index pagina niet zou tellen(wordt wel een waarboel alle bestanden bij elkaar maarja, en dat is heel simpel om te doen, dat bij elkaar voegen tot een bestand, je zit toch alleen maar op de index bij mijn website ). Ow en bij elkaar is dat over de 5000 lijntjes code(met gemak) en mijn website is nog ver van 'klaar'. Ik zou een prijs opstellen per 50 lijntjes code of 20 lijntjes code.
Offline Stefan14 - 21/04/2007 21:16
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde @godlord, dat werkt ook niet, als programmeur kun je dan lekker veel regeltjes gebruiken en als klant weet je niet hoeveel regels een gemiddeld script in beslag neemt.

Ik zou gewoon een formulier maken waar de klant zijn behoeftes kan invullen en dat jij binnen 24 uur een offerte maakt oid.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s