login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

.Mpeg naar flash bestand

Offline DrB - 19/04/2007 15:43
Avatar van DrBHTML interesse Ik heb een filmpje bewerkt in Pinnacle en opgeslagen als .mpeg bestand. De kwaliteit is dan goed. Nu wil ik dit filmpje op een website plaatsen. Om het dataverkeer laag te houden en de player een mooi uiterlijk te geven, heb ik een flash player gebruikt. Deze player speelt alleen .FLV bestanden af. Ik heb mijn .mpeg bestand converted naar een FLV bestand met Riva encoder. Nu wordt de kwaliteit erg slecht als ik hem convert.

Mijn vraag is dus, zou iemand weten hoe ik mijn .mpeg bestand goed convert naar een .FLV bestand? Ik ben er vandaag alleen al 5 uur mee bezig geweest om de instellingen goed te krijgen van Riva, dit haalt niks uit.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 19/04/2007 16:36
Avatar van vinTage Nieuw lid Waarom converten met een ander programma?
Als je die movie importeert in flash kan je gewoon gebruik maken van de meuk die in flash ingebouwd zit.
Ik ben niet echt thuis in moviezooi, maar je kan in flash in elk geval tig dingen instellen om je beeld/audio te compressen naar keuze.
Offline DrB - 22/04/2007 19:14
Avatar van DrB HTML interesse Ja maar het gaat erom dat ik mijn .MPEG bestand convert naar .FLV om in die player te zetten. En ik convert met een ander programma, omdat het bronbestand uit Pinnacle komt en niet uit flash.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s