login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

status leden (Opgelost)

Offline nvleeuwen88 - 17/04/2007 14:12
Avatar van nvleeuwen88HTML interesse hey sitemasters,

Ik vroeg me het volgende af. Ik ben hier redelijk nieuw en ik zie bij sommige leden onder de avater php expert of php beginner enz. staan.
hoe verander je dit bij jezelf of verandert het na een tijdje.

Hoe zit dit in mekaar

mvg
Nick

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 17/04/2007 14:22
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dit veranderd naarmate je activiteit in een bepaald forum en de scripts/tutorials die je post in een bepaalde sectie.
Offline Abbas - 17/04/2007 14:24
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Je kan dit logischerwijs niet zelf veranderen... Je krijgt de status door het aantal scripts / tutorials je van een bepaalde categorie post. Ook met je reacties op het forum wordt rekening gehouden. Aan de hand hiervan zijn er punten (denk ik) en waar je het meeste punten van hebt zal je een status krijgen.

Heb je bvb. de status 'HTML beginner', maar je post bijvoorbeeld verschillende tutorials/scripts in de categorie JavaScript en deze punten zijn hoger dan die van HTML, dan zal je status 'JavaScript beginner/gevorderde' worden.
Offline Ultimatum - 17/04/2007 14:53 (laatste wijziging 17/04/2007 15:59)
Avatar van Ultimatum PHP expert Of je kijkt de crew lief aan en je krijgt een custom/(idiote) status (stille hint :))

Citaat:
Siliecom14's edit:
Alstu 

Citaat:
Ultimatum's edit:
Dank u 
Offline kickasgamer - 17/04/2007 17:20
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde er staat wil idote en plaats van idiote ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s