login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Microsoft Outlook

Offline xSc - 17/04/2007 13:23
Avatar van xScOnbekend Heb Microsoft Outlook (zal wel Outlook XP/2003 zijn o.i.d.).

Nu is daar 1 account ingesteld. Dat account is ook bruikbaar, etc.

Maar goed, als ik nu een nieuw bericht maak, dan komt verschijnt daar ook een vak 'Van:'. In dat vak kan ik dus een afzender zetten. Maar dat wil ik helemaal niet. Als ik het vak 'Van:' leeglaat, komt er als afzender gewoon het e-mailadres.

Hoe 'verwijder' ik dat vak 'Van:' en zorg ik ervoor dat de afzender gewoon de afzender is zoals ik die heb ingesteld?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline delta_004 - 17/04/2007 14:27 (laatste wijziging 17/04/2007 14:27)
Avatar van delta_004 Onbekend Is dacht ik niet mogelijk... Ik heb 3 accounts ingestelt dus voor mij is het zeer handig(A)
Offline xSc - 17/04/2007 16:35
Avatar van xSc Onbekend Maar goed, als je 1 account hebt, is die uiteraard standaard.

Ik heb hier 2 accounts ingesteld (Outlook Express). Dan heb ik wel een vakje 'Van :'. Ik kan dan een account kiezen, die dan wordt gebruikt. Het standaard account wordt dan geselecteerd.

Het lijkt mij logisch dat bij 1 account de standaardinstellingen worden gebruikt. Blijkbaar is dat niet zo .... 
Offline Jero3n - 17/04/2007 16:36
Avatar van Jero3n PHP interesse ik zou het echt niet zo snel weten, maar ik weet wel dat je hier verkeerd zit!
deze site is voor webmasters, voor vragen over je pc moet je naar andere sites gaan 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s