login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

USB doet raar

Offline Brunge - 09/04/2007 17:38
Avatar van BrungeNieuw lid Ik en m'n broer gebruiken geregeld zijn iPod om allerlei gegevens over te zetten van zijn pc naar mijne pc.

Maar sinds kort opent de iPod map niet meer, in eender welke USB poort ik hem stop. Op mijn broer zijn pc doet hij het nog wel...

Iemand een idee waaraan dat kan liggen, vroeger heeft het wel gewerkt?

Mijn USB poorten zijn niet kapot, want andere lukken nog perfect.. 

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 09/04/2007 17:50
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde misschien dat je de ipod opnieuw moet installeren (nieuwe hardware)?
Offline kickasgamer - 09/04/2007 18:02
Avatar van kickasgamer PHP ver gevorderde Probeer dit eens even ga naar start,uitvoeren,typ hier devmgmt.msc druk op enter. Ga nu naar schijfstations kijken en zie of je daar geen driehoekje ziet staan zoja klik daar dan met je rechtermuisknop op en kies daar voor uitschakelen en dan weer inschakelen. ;)
Offline Jero3n - 09/04/2007 18:04
Avatar van Jero3n PHP interesse ik heb ook een ipod, en ik weet uit ervaring dat je die map alleen ziet als je bij de instellingen hebt gezet dat je het handmatig wil regelen.
die instelling kan je ergens bij itunes veranderen, zodra je je ipod hebt gekoppeld aan je pc'tje 
Offline Ibrahim - 09/04/2007 18:20
Avatar van Ibrahim PHP expert dit is toch niet te geloven, dit is SITEmasters.be en niet ITmasters.be 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s