firefox
dat foutje heb ik miss al een jaartje, miss langer, minder. Nu ja, ik gaf er niet veel om, heb er nooit problemen mee gehad.
(Behalve een paar dagen geleden dat ik moeilijk bij een knopje kon maar niets erg.)
Als het nog een keer voorvalt, printscr ik het een keer.
Ik heb het ook al voorgehad, ik gebruik FF 2.0.0.3 op mac.
Als ik refresh is het weer weg. Dat gebeurt bij mij toch wel eens per week.
Ik dacht dat het een renderingfoutje van ff voor mac was.
Dat is inderdaad nogal veel werk ja.
Ikzelf heb de bug die hier besproken word nog niet gehad hoor, wel heb ik dat als ik iets copieer om te quoten dat dan ineens alle lettertypes groter worden, alleen een browser reboot helpt dan nog.
Mjah, dan word de tekst groter of kleiner idd, maar het lijkt me sterk dat ik dat doe (keylogger installeren).
Ik maak zelf gebruik van het befaamde 2 vinger systeem (typ gradatie) dus ...need I say more
Nee daar druk ik niet op als ik op SiMa zit en ik heb al met muiswieltje + Ctrl geprobeert maar dan komt de tekst niet door de reactie heen. Ik heb dit probleem ongeveer 3 a 5 keer per week en mijn browser is Firefox 2.0.0.3. . Sorry voor mijn late reactie ik was deze topic bijna vergeten. XHTML valideren is niet altijd een oplossing al zou je dat doen dan kan dit nog steeds voorkomen. Maar iemand van de administratie met de toegang ervoor kan de codes aanpassen van het forum. Want het staat allemaal in een hele table, misschien tot de tekst onderaan afscheiden tot een div en alles wat er boven ligt in een div zou kunnen helpen, ik heb namelijk geen idee wat dit probleem veroorzaakt.