login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

pcdetective (Opgelost)

Offline delta_004 - 01/04/2007 17:26 (laatste wijziging 01/04/2007 17:28)
Avatar van delta_004Onbekend Heej

Men vader zegt dat die dat pcdetective op mijn pc heeft gezet... Om men internet gedrag in de gaten te houden. Ik vind dit egt zeer k*t... Is het waar dat je hiermee iemands geschiedenis kunt zien?!

Ik heb niks opgemerkt..

Dit zouw egt men leve verknoeien...
Ty

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline WimJ - 01/04/2007 17:40
Avatar van WimJ Grafische gevorderde zeg het gewoon anders..
kan ik nu echt geen erotieke site meer bezoeken?

dat is dus inderdaad mogelijk ja
nu je kan het mss zelf uitzetten in het programma zelf ?
of je computer voortaan beveiligen met een wachtwoord zodat hij dit eerst moet zeggen, dat hij het na wilt gaan kijken en dan kan jij rap nog alles gaan wissen .. ?
Offline delta_004 - 01/04/2007 17:42
Avatar van delta_004 Onbekend het is niet vindbaar... het proces heeft svchoste.exe (lijkt op svchost)... ik heb sites gevonde met info over de besmetting... Maar er speelt hier veel... men ouders zijn gescheide en ik vet negatief over mijn ouders geweest en ik praat veel met iemand over men leven. EN als die dat leest!!!!
Offline Rik - 01/04/2007 18:00 (laatste wijziging 01/04/2007 18:05)
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Ik heb ook eens zo'n prog op m'n pc gehad, m'n broer had het er een beetje voor de grap opgezocht en ik moest kijken of ik het wegkreeg.

Een goede anti-spyware scanner vondt hem en die kon hem er zo af halen. 

Als hij vanzelf opstart kan je dat ook uitzetten (als je weet hoe hij heet) dan moet je eens kijken in ctrl+r -> msconfig bij services en opstarten.

Wat ook kan helpen is om zelf een keylogger te installeren die meekijkt hoe je vader z'n eigen keylogger gebruikt. Dan heb je ook gelijk z'n wachtwoord ervan. 
Offline delta_004 - 01/04/2007 18:09
Avatar van delta_004 Onbekend Staat niks;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s